استقبال مطلوب از برنامه‌های مجازی رمضان در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3971943
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

استقبال مطلوب از برنامه‌های مجازی رمضان در خراسان‌جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: طرح شکوه رمضان قاریان سراسر استان را با محوریت جزء‌خوانی در ماه مبارک رمضان گرد هم آورد تا دوستداران قرآن از این چشمه جوشان معرفت بهره کافی ببرند که استقبال خوبی نیز شد.

استقبال مطلوب از برنامه‌های مجازی رمضانی در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، مراسم اختتامیه طرح شکوه رمضان (جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان)، روز گذشته، 26 اردیبهشت‌ماه به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور جمعی از قاریان و فعالان قرآنی استان برگزار شد.

ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، در این جلسه برگزاری این مراسم در فضای مجازی و بر بستر شبکه‌های اجتماعی را امری بسیار نیکو دانست و گفت: در شرایط فعلی بیماری کرونا، این بستر فرصت بسیار مناسبی برای گسترش دامنه مخاطبان و عرضه توانمندی‌های فعالان قرآنی استان به جامعه است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته به‌علت شیوع ویروس کرونا، تجربیاتی برای اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی کسب کردیم، ادامه داد: امسال بر مبنای تجربیات سال گذشته برنامه‌های متنوع، گوناگون و گسترده‌ای در حوزه معارف اسلامی و اهل بیت(ع) در ماه مبارک رمضان برپا شد که یکی از آن‌ها طرح شکوه رمضان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طرح شکوه رمضان یا جزء‌خوانی قرآن کریم یکی از چند طرح مفصلی بود که در این مجموعه برای رونق بخشی به فعالیت‌های قرآنی در بستر فضای مجازی انجام شد، بیان کرد: با این که طرح تجربه نویی بود، اما مورد استقبال قرار گرفت و در فضای مجازی جایگاه خودش را پیدا کرد.

نبی‌زاده اظهار کرد: این طرح با همت مرکز عالی تربیت مدرس قرآن قاین اجرا شد و قاریان سراسر استان را با محوریت جزء‌خوانی در ماه مبارک رمضان گرد هم آورد تا دوستداران قرآن از این چشمه جوشان معرفت بهره کافی ببرند.

انتهای پیام
captcha