سامانه آموزش مجازی قرآن در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد
کد خبر: 3971597
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

سامانه آموزش مجازی قرآن در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و تعطیل شدن کلاس‌های حضوری قرآن، سامانه آموزش مجازی قرآن راه‌اندازی شد.

سامانه آموزش مجازی قرآن در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، 24 اردیبهشت‌ماه، گفت: برای جبران تعطیلی کلاس‌های حضوری قرآن در سطح کشور، طرح آموزش مجازی قرآن و عترت کلید خورده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به این طرح می‌توانند به سایت مربوطه به آدرس lms.telavat.com مراجعه کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین آن دسته افرادی که از آموزش‌های اساتید برجسته‌ کشوری محروم هستند، می‌توانند در این سامانه تحت آموزش مجرب‌ترین اساتید قرآن و عترت قرار بگیرند.

سلمانی تصریح کرد: این آموزش‌ها در دو دسته اصلی معرفت و مهارت‌افزایی برگزار می‌شود که دوره مهارت شامل آموزش سبک زندگی قرآنی، پرسمان قرآنی، تفسیر قرآنی، قصه‌های قرآنی و این چنین مفاهیم می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین دوره‌های مهارتی شامل قرائت قرآن، حفظ، مفاهیم، صوت و لحن، تجوید، صحیح‌خوانی نماز، روخوانی و روان‌خوانی و این چنین آموزش‌ها می‌شود.

سلمانی در مورد نحوه ثبت‌ نام و شهریه این کلاس‌ها، گفت: شرکت در این دوره‌ها با پرداخت مبلغ ناچیز شهریه صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند هر زمانی شرکت کنند و تحت آموزش قرار بگیرند و به‌طور متناوب این کلاس‌ها در طول سال برپا است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزش‌ها با هماهنگی اساتید و بررسی مباحث می‌تواند به‌صورت آنلاین و یا مجازی برگزار شود، یادآور شد: مشابه این عمل را ما از سال گذشته تا به امروز، در استان خود برای مؤسسه‌ها و خانه‌های روستایی و شهری قرآنی اجرایی کرده‌ایم تا بتوانند با اساتید انتخابی خود در سامانه اقدام به آموزش کنند.

انتهای پیام
captcha