برگزاری برنامه‌های ماه رمضان با اولویت فضای مجازی در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3964365
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

برگزاری برنامه‌های ماه رمضان با اولویت فضای مجازی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری بیش از ۱۰ برنامه در ماه مبارک رمضان با اولویت حضور در فضای مجازی و محتواسازی در این فضا خبر داد.

برگزاری برنامه‌های ماه رمضان با اولویت فضای مجازی در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، 24 فروردین‌ماه در سخنانی گفت: با توجه به بروز موج چهارم ویروس کرونا، برنامه‌های این ماه با اولویت فضای مجازی، برنامه‌ریزی شده‌اند.

وی به برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن کریم به‌صورت مجازی در این ایام اشاره کرد و افزود: مسابقه پیامکی شهر عاشقی(۳۰ شب، ۳۰ سؤال) و برپایی شب شعر آیینی جلوه‌های رمضان از جمله برنامه‌های اداره‌کل در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی به تهیه برنامه نردبان آسمان با موضوع تطبیق قرآن و مثنوی و مثنوی‌خوانی اشاره کرد و گفت: برنامه آیین رمضان نیز با موضوع بیان آداب و رسوم مردم خراسان‌جنوبی در ماه مبارک رمضان تهیه و منتشر خواهد شد.

نبی‌زاده با بیان اینکه در ماه رمضان، تجلیل از فرهیختگان قرآنی و بازدید از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت را خواهیم داشت، افزود: مسابقه عکس موبایلی قاب بندگی با موضوع عبادات افطار و سحر نیز برپا می‌‌شود.

وی یادآور شد: اجرای طرح تلاوت قرآن کریم در فضای مجازی و ایجاد کمپین سبک زندگی مؤمنانه با همکاری ادارات شهرستان‌ها، از دیگر برنامه‌های گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در سطح استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha