راه‌اندازی کانال تخصصی آفلاین آموزش قرآن در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3957561
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

راه‌اندازی کانال تخصصی آفلاین آموزش قرآن در خراسان‌جنوبی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی کانال تخصصی آفلاین آموزش قرآن کریم در استان خبر داد.

راه‌اندازی کانال تخصصی آفلاین آموزش قرآن در خراسان‌جنوبیحسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: به همت اداره امور قرآنی خراسان‌جنوبی، کانال تخصصی آفلاین آموزش قرآن کریم راه‌اندازی شد.

وی افزود: در این کانال، بسته‌های آموزشی قرآن کریم در قالب دسته بندی‌های مختلف مانند آموزش قرائت، مفاهیم، حفظ و سایر موارد مشابه به صورت فایل‌های صوتی و تصویری، با حجم کم ارائه شده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تمامی مؤسسات و خانه‌های قرآنی می‌توانند به سهولت از این فایل‌های آموزشی استفاده کرده و در کلاس‌های آموزشی از آن بهره‌مند شوند.

سلمانی با بیان اینکه این جلسات امکان دانلود داشته و از طریق رایانه، تبلت، و تلفن همراه قابل مشاهده و دریافت است، تصریح کرد: جلسات آموزشی در حال بروزرسانی بوده و تا تکمیل دوره ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امکان مشاهده کانال در اینما به نشانی https://enama.ir/C106534013212021350131 و در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/Quran14 فراهم شده و سامانه آموزش آنلاین نیز به آدرس https://darolghuran.ir/webinar فعال است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: اداره تبلیغات اسلامی استان تلاش کرده در دوران کرونا متناسب با شرایط و عدم امکان برگزاری کلاس‌های حضوری، شرایط را برای برگزاری دوره‌های غیرحضوری قرآنی با ارائه نرم‌افزارها و بروزرسانی آموزش‌ها در بستر فضای مجازی فراهم کند.

انتهای پیام
captcha