نتایج طرح پایش مؤسسات قرآن خراسان‌جنوبی اعلام شد
کد خبر: 3956878
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

نتایج طرح پایش مؤسسات قرآن خراسان‌جنوبی اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: نتایج طرح پایش و ارزیابی مؤسسات قرآن استان در قالب کارنامه عملکرد مؤسسه قرآنی منتشر شد و مؤسسات می‌توانند از این نتایج اطلاع پیدا کنند.

نتایج طرح پایش مؤسسات قرآنی خراسان‌جنوبی منتشر شدحسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: نظر به اجرای طرح پایش و ارزیابی مؤسسات قرآن استان و حضور ارزیابان استان در محل مؤسسات قرآنی مردمی، نتایج حاصله در قالب کارنامه عملکرد مؤسسه قرآنی اعلام شده است.

وی افزود: مؤسسات فرهنگی قرآنی مردمی در برخی مناطق با مشکلاتی مواجه‌اند و با وجود این مشکلات رسالت خود را به‌خوبی انجام می‌دهند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر داشتن اطلاعات به‌روز و مستمر، اظهار کرد: تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها براساس این اطلاعات انجام می‌شود.

سلمانی ادامه داد: سازمان دارالقرآن‌الکریم موظف به پایش و ارزیابی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع) و زمینه‌سازی برای تقویت ظرفیت‌ها و استعدادها و رفع مشکلات و موانع است؛ موانعی که باید رفع شود تا استعدادها دیده شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برای نخستین‌بار طرح پایش و ارزیابی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع) در دو گام تهیه شد که مرحله نخست آن در اسفند‌ماه سال گذشته آغاز شد، بیان کرد: گام اول این طرح با توجه به استمرار وضعیت حاکم و آسیب‌های جدی وارده به مؤسسات قرآن، اهمیت مضاعف پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اجرای گام دوم در دستور کار سازمان دارالقرآن قرار گرفت، افزود: این طرح در استان خراسان‌جنوبی با حضور دو نفر از کارشناسان اداره امور قرآنی استان آغاز شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این طرح از تمامی مؤسسات قرآنی دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی، بازدید به عمل آمده و ضمن تجلیل از مجاهدت مدیران و مربیان و عوامل اجرایی مؤسسات، از نزدیک وضعیت جاری و نیازهای پیش‌روی آن‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

سلمانی با اشاره به انتشار این عملکرد، اظهار کرد: مدیران مؤسسات استان می‌توانند با مراجعه به بخش کاربری خود در وبسایت اداره امور قرآنی استان به آدرس https://darolghuran.ir/users/login، کارنامه عملکرد مؤسسه را مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha