شهادت ۳ رزمنده حزب‌الله در درگیری با نظامیان صهیونیست
کد خبر: 4204219
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

شهادت ۳ رزمنده حزب‌الله در درگیری با نظامیان صهیونیست

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از شهادت سه رزمنده خود در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایکنا،؛ به نقل از میدل ایست نیوز، همزمان با قوت گرفتن شایعات حمله زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان، حزب‌الله امروز، 18 اسفندماه، از شهادت 3 تن از اعضای خود در بمباران مستمر این رژیم در جنوب لبنان خبر داد.

براساس بیانیه حزب‌الله لبنان، هادی محمود حجازی ملقب به «حیدر»، فضل عباس کعور ملقب به «جواد» و علی امین مرجی ملقب به «فلاح» از رزمندگان این جنبش بودند که در راه دفاع از قدس به شهادت رسیدند.
 
این در حالی است که حزب‌الله لبنان نیز حملاتی را به سایت‌های رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا، الجلیل و جولان اشغالی انجام داد.
 
به گزارش الجزیره، کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: هرتزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش، دستور داده تا طرح‌هایی برای عملیات زمینی احتمالی در لبنان آماده  شود تا حزب‌الله از جنگ غزه درس بگیرد.
 
این کانال اضافه کرد هرتزی هالیوی، پنرال چیکو تامیر تهیه‌کننده طرح‌های عملیات زمینی در نوار غزه را مأمور برنامه‌ریزی یک عملیات زمینی جدید در لبنان کرده است.
 
در همین زمینه، روزنامه لبنانی الاخبار نزدیک به حزب‌الله لبنان نیز گزارش داد: رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی اطلاع داده که ضرب‌الاجل 15 مارس را برای دستیابی به توافق سیاسی با لبنان تعیین کرده و در غیر این صورت آماده تشدید عملیات نظامی و یک جنگ تمام‌ عیار خواهد بود.
 
این منبع به نقل از دیپلمات‌های غربی نوشت: اظهارنظر مقامات تل‌آویو در مورد ضرب‌الاجل، نگرانی کشورهای غربی را افزایش داده است، در حالی که آنها بر این باورند باید تمام تلاش خود را برای حمایت از ادامه رایزنی‌ها و فعالیت‌های آمریکا و فرانسه برای اجرای قطعنامه 1701 به کار گیرند تا تنش‌های مرزی حل و فصل و امنیت درازمدت برقرار و بازگشت آوارگان در دو سوی مرزها تضمین شود.
انتهای پیام
captcha