زمان برگزاری مسابقات قرآن بانوان فارس اعلام شد
کد خبر: 4167666
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

زمان برگزاری مسابقات قرآن بانوان فارس اعلام شد

زمان برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان فارس بخش بانوان که به دلیل حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) کنسل شده بود، اعلام شد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اعلام زمان برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن بخش بانوان این استان خبر داد و گفت: پیش از این بنا بود که مسابقات بخش بانوان در تاریخ 23 مردادماه سال جاری برگزار شود اما به دلیل وقوع حادثه تروریستی در شامگاه روز یکشنبه، 22 مردادماه این مسابقات کنسل شد.

وی زمان برگزاری مسابقات بخش بانوان را سه‌شنبه، 21 شهریورماه جاری اعلام کرد و افزود:‌ این مسابقات از ساعت 7:30 صبح تا هنگام اذان مغرب در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار خواهد شد.

جلالی با بیان اینکه 6 نفر در این دوره از مسابقات کار داوری را به عهده دارند، گفت: تیم داوری این دوره از مسابقات به دلیل اینکه برخی از آنان در مسافرت هستند، تغییر یافته است و اسامی داورهای جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآن اداره‌ کل اوقاف فارس یادآور شد: در این مسابقات 70 نفر از بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم و همچنین دعاخوانی برگزار خواهد شد.

جلالی در خصوص آزمون معارف این دوره از مسابقات نیز گفت: مرحله استانی این آزمون همزمان با سراسر کشور در تاریخ 27 مهرماه در ساعت 10 صبح در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار خواهد شد.

وی در خصوص سؤالات مطرح شده درباره حدنصاب‌ امتیازات برای راهیابی به مرحله استانی آزمون معارف گفت: امروز بناست که حدنصاب‌ها اعلام شود و طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود، مسابقات بخش آقایان مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف فارس در روز یکشنبه، 22 مردادماه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد و نتایج آن هم اعلام شده است. 

انتهای پیام
captcha