جهاددانشگاهی پیوند موفقی بین علم و اقتصاد برقرار کرده است
کد خبر: 4160630
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی پیوند موفقی بین علم و اقتصاد برقرار کرده است

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در امور روحانیت با اشاره به اینکه مجموعه جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارد و توانسته اقدامات بسیار خوبی در زمینه تولید، صنعت و کشاورزی انجام دهد، گفت: این نهاد توانسته است پیوند موفقی بین علم و دانش با تولید و اقتصاد برقرار کند.

مشاور استاندار خراسان‌جنوبی و رییس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، در آستانه ۱۶ مردادماه، چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی جهادگران جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی، امروز ۱۵ مردادماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن محمدی، مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت با حضور در بوستان شهدای گمنام با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن محمدی، مشاور استاندار خراسان‌جنوبی در این مراسم گفت: شهدا در اعلی علیین جایگاه دارند و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا به ویژه جوانانی است که با وجود سن و سال اندک، قدم در مسیر ایثار و شهادت گذاشتند.

مشاور استاندار در امور روحانیت بیان کرد: قدرت بالای نظامی ایران به خاطر جان فشانی و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان است.

وی ضمن گرامیداشت ۱۶ مرداد سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: اقدامات و فعالیت های جهاددانشگاهی موجب امیدبخشی در جامعه است.

مشاور استاندار در امور روحانیت با اشاره به اینکه مجموعه جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارد و توانسته اقدامات بسیار خوبی در زمینه تولید، صنعت و کشاورزی انجام دهد، یادآور شد: این نهاد توانسته است پیوند موفقی بین علم و دانش با تولید و اقتصاد برقرار کند.

محمدی با اشاره به اینکه امروز صحنه نبرد از جنگ سخت تغییر پیدا کرده است، افزود: اکنون وظیفه ماست تا در عرصه‌های علمی و تولید، نظام و کشور را قدرت ببخشیم.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی نیز با اشاره به اینکه ایثار و شهادت به‌عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد، گفت: جهاددانشگاهی ۱۰۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است،

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نهادی غیردولتی، عمومی و مولود انقلاب است که رسالتش کمک به رشد فرهنگ جامعه در کنار دانشگاه‌ها بوده است، یادآور شد: این نهاد در طول چهل و سه سال فعالیت توانسته دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های علمی، فناوری، پزشکی، پژوهشی، تجاری‌سازی و فرهنگی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha