ابلاغ پیام تسلیت رئیس‌جمهور به خانواده شهید ناصری
کد خبر: 4143751
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

ابلاغ پیام تسلیت رئیس‌جمهور به خانواده شهید ناصری

استاندار خراسان‌جنوبی، پیام تسلیت رئیس‌جمهور برای درگذشت پدر سردار شهید محمدناصر ناصری را به خانواده این شهید والامقام ابلاغ کرد.

رئیس جمهور و استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، پنجم خردادماه با هیئت همراه در سفر به زهان زادگاه پدری شهید ناصری، پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی را به این خانواده ابلاغ کرد.

در پیام تسلیت رئیس‌جمهور آمده است: «درگذشت مرحوم حاج احمد ناصری، پدر بزرگوار سردار شهید محمدناصر ناصری از شهدای والامقام حادثه هفدهم مردادماه مزار شریف، موجب تألم خاطر شد.

اینجانب مصیبت وارده را به خاندان گرامی ناصری و مردم شریف استان خراسان‌جنوبی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن پدر باایمان که عمری را در ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع) و تربیت فرزندان مجاهد و صالح سپری کرد، رحمت واسعه و همجواری با صالحان و برای همه بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.»

احمد(محمد) ناصری، پدر سردار شهید ناصری اوایل هفته جاری در سن ۸۹ سالگی به علت کهولت سن درگذشت و پیکر وی دوم خردادماه با حضور باشکوه مردم، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، استاندار و شماری از مسئولان استان تشییع و در کنار مزار فرزند شهیدش در گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

سردار شهید محمدناصر ناصری سال ۱۳۴۰ در روستای گازار از توابع شهرستان بیرجند متولد شد و ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha