حجت‌الاسلام قرائتی؛ میهمان ویژه روز دانشجو در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4103142
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

حجت‌الاسلام قرائتی؛ میهمان ویژه روز دانشجو در خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی از سفر حجت الاسلام قرائتی با محوریت دانشگاه فرهنگیان در 16 آذر ماه خبر داد.

جلسه هماهنگی روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حسین کمیلی، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی، امروز ۷ آذرماه در جلسه هماهنگی سفر حجت الاسلام والمسلمین قرائتی که با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با ۱۶ آذر روز دانشجو حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با محوریت حضور و سخنرانی در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی و طلاب حوزه علمیه به استان سفر می‌کنند.

وی به جایگاه دانشگاه فرهنگیان و اهمیت تربیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: بهترین مکان برای تربیت نسل آینده اعم مدیر، مسئول، معلم و هر شخصی در جامعه دانشگاه فرهنگیان است.

کمیلی با تاکید بر اینکه مسئولیت دانشگاه فرهنگیان بیش از دانشگاه یا مرکز آموزشی است، تصریح کرد: اگر به دنبال تربیت نیروی انسانی کارآمد و انقلابی هستیم باید دانشگاه فرهنگیان توجه ویژه کنیم.

حجت الاسلام محمدجواد اکبری مطلق، رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه، حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی را در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان را فرصتی مغتنم شمرد و افزود: دانشگاه فرهنگیان با تمام توان و ظرفیت از حضور این استاد گرانقدر استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha