پایه‌گذاری فعالیت‌های مبتنی بر پتانسیل‌های منطقه در جهاددانشگاهی
کد خبر: 4102840
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

پایه‌گذاری فعالیت‌های مبتنی بر پتانسیل‌های منطقه در جهاددانشگاهی

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی گفت: بسیار خرسندیم که بحث سلول‌های بنیادین ابتدا توسط جهادگران جهاددانشگاهی مطرح شد و این نهاد مبتنی بر نیازها و پتانسیل‌های منطقه‌ای فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

مهدی ابراهیمی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی ابراهیمی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی، امروز ۶ آذرماه در دیدار معاونان جهاددانشگاهی کشور با نماینده ولی فقیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان کشور، گفت: معظم له در این دیدار نکته مهمی را اشاره کرده و آن عدم اعتماد به آمریکاست. 

وی با بیان اینکه اگر قرار است به سمت امضای قراردادها با بیگانگان نرویم حتما باید به توانمندی‌های داخلی متکی باشیم و این امر مورد تاکید رهبری است، افزود: جهاددانشگاهی مورد اعتماد و تاکید رهبری بوده و این امر باعث افتخار ماست‌. 

ابراهیمی با اشاره به ضرورت توجه به علم و فناوری، انرژی هسته‌ای و سلول‌های بنیادین، ادامه داد: بسیار خرسندیم که بحث سلول‌های بنیادین ابتدا توسط جهادگران جهاددانشگاهی مطرح شد و این نهاد مبتنی بر نیازها و پتانسیل‌های منطقه‌ای فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد. 

وی با اشاره به میزبانی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی از  رویدادهای مختلف از جمله رویدادهای فرهنگی،  ادبی و علمی چون جشنواره ابن حسام، تصریح کرد: همچنین فرصتی فراهم شده که در زمینه محصولات استراتژیک استان فعالیت کنیم که با توجه به بازخورد جامعه مجموعه فعالیت‌ها در مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی مطلوب است. 

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی این نهاد، تصریح کرد: امیدواریم مردم بیش از پیش از خدمات جهاددانشگاهی بهره مند شده و مجموعه اقدامات به گونه‌ای باشد که موجبات رضایت امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری را فراهم آورد.

انتهای پیام
captcha