کمک ۳۲ میلیارد ریالی مردم خراسان‌جنوبی‌ به شور عاطفه‌ها
کد خبر: 4090703
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

کمک ۳۲ میلیارد ریالی مردم خراسان‌جنوبی‌ به شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از کمک ۳۲ میلیارد ریالی مردم این استان به جشن شور عاطفه‌های امسال خبر داد.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی طی سخنانی گفت: مردم استان ۳۲ میلیارد ریال به پویش ملی شور عاطفه‌ها کمک کردند و جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از این مبلغ هشت میلیارد ریال به‌صورت نقدی و ۲۴ میلیارد ریال به‌صورت غیر نقدی است، تعداد کل پایگاه‌ها برای برگزاری شور عاطفه‌ها را بیش از سه هزار پایگاه اعلام کرد و افزود: از این تعداد یک هزار و 237 پایگاه ثابت و سیار و بیش از دو هزار پایگاه در مدارس مستقر بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت را ۲۰ هزار و ۲۰۷ بیان کرد و گفت: یک هزار و 100 دانشجو و طلبه نیز تحت پوشش حمایت‌های امداد قرار دارند و امسال ۱۰۹ هزار پاکت در مدارس سطح استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از هشت هزار و 73 بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شده است، افزود: تا پایان سال گذشته بیش از ۴۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی توسط امداد و مراکز در سطح استان جمع‌آوری و توزیع شده است که امیدواریم امسال با کمک و همراهی مردم سخاوتمند این کمک‌ها افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: ترویج فرهنگ و سنت حسنه انفاق، نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه اسلامی، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم در موضوع کمک، انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان، مهمترین هدف برگزاری این پویش است.

وی با اشاره به برنامه زمان‌بندی شور عاطفه‌های امسال از ۲۴ شهریور تا نیمه مهر ادامه داد: شور عاطفه‌ها، پنجشنبه، ۲۴ شهریور در میدان‌ها، معابر اصلی و ورودی شهرها و روستاها، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، جمعه، ۲۵ شهریور در محل مصلی‌های نماز جمعه و هفته دوم مهر در مدارس سطح استان به همراه نواختن زنگ عاطفه‌ها بوده است.

عرب با تأکید بر اینکه کمک به دانش‌آموزان نیازمند همچنان تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد افزود: نیکوکاران ارجمند می‌توانند با واریز به شماره حساب 0111676518005 یا شماره کارت 6037991899958890 بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند در این امر خیر مشارکت کنند.

وی بیان کرد: پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۱*۵۶۱*۸۸۷۷*، استفاده از اپلیکیشن‌های سنا، سکه، بله، ایوا و بام، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و مراجعه به ادارات ۲۱گانه کمیته امداد و همچنین ۱۴۹ مرکز نیکوکاری در استان از دیگر روش‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های شهروندان است.

انتهای پیام
captcha