۲۰۰ برنامه به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود
کد خبر: 4058521
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

۲۰۰ برنامه به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت: براساس پیش‌بینی انجام شده امسال به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر ۲۰۰ عنوان برنامه از سوی ادارات و نهادهای دولتی در استان اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی، امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری اظهار کرد: روحیه و انگیزه رزمندگان، بهره‌گیری از صنعت پدافندی دشمن، فرماندهی، به‌کارگیری تجهیزات مناسب نیروی انسانی رزمندگان و... در موفقیت عملیات و آزادسازی خرمشهر مؤثر بود.

وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزاری صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری پویش کتاب با موضوع دفاع مقدس و نقش رزمندگان، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس و... را از برنامه‌های قابل اجرا بیان کرد.

فلاحی با اشاره به رونمایی از 12 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس، تصریح کرد: رونمایی از چهار عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، کتابخوانی، رژه موتوری، برگزاری مراسم مردمی، اجرای سرود در پارک‌ها، رونمایی از تولیدات نماهنگ و مستندات و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بیان کرد: تعهد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال گذشته تألیف 60 عنوان کتاب بوده که بیش از تعهد و کار تألیف 82 عنوان کتاب شروع شده و تاکنون 58 عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

وی از اجرای 200 عنوان برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد و گفت: اعزام پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس به دانشگاه‌ها، برگزاری نشست بصیرتی در قالب جهاد تبیین، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی، دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس و تجدید میثاق با آرمان شهدا را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha