رئیس کمیته امداد کشور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند
کد خبر: 4000932
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
فردا؛

رئیس کمیته امداد کشور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: رزمایش توزیع هشت هزار بسته تحصیلی در استان، فردا، هفتم مهرماه با حضور رئیس کمیته امداد کشور برگزار و یک مرکز نیکوکاری نیز افتتاح می‌شود.

رییس کمیته امداد کشور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کندبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، ششم مهرماه در سخنانی اعلام کرد: سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور فردا به‌منظور بازدید و بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند.

وی افزود: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دومین دور سفر خود به خراسان‌جنوبی با هدف بررسی مشکلات و نحوه خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد علاوه بر بازدید از منازل مددجویان، با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بیرجند نیز دیدار خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی، شرکت در جلسه ستاد توسعه خاوران، شورای زکات همچنین رزمایش توزیع هشت هزار بسته تحصیلی را از برنامه‌های این سفر بیان کرد و گفت: رئیس کمیته امداد در سفر به استان خراسان‌جنوبی، از روند احداث  واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد بازدید و مرکز نیکوکاری اهل سنت روستای بجد را افتتاح می‌کند.

وی بیان کرد: بختیاری در این سفر دو روزه از طرح‌های خوداشتغالی و واحدهای مسکونی احداث شده در شهرستان‌های بیرجند، خوسف، سرایان، فردوس و زیرکوه بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha