کتاب «شواهد»؛ سندی مهم درباره جنایات جنگی اسرائیل در غزه
کد خبر: 4204102
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

کتاب «شواهد»؛ سندی مهم درباره جنایات جنگی اسرائیل در غزه

کتاب «شواهد» که از سوی خبرگزاری آناتولی ترکیه منتشرشده، حاوی تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه به‌ ویژه کودکان و زنان است که سندی مهم درباره جنایات جنگی اسرائیل در غزه محسوب می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی، محمود عباس، رئیس تشکلات خودگردان فلسطین درباره این کتاب گفت: کتاب «شواهد» که توسط خبرگزاری آناتولی گردآوری شده، سند مهمی است که جنایات جنگی اسرائیل در نوار غزه را فاش می‌کند.

وی که به دعوت رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه به آنکارا سفر کرده، کتاب «شواهد» خبرگزاری آناتولی که حاوی عکس‌های مستندی از جنایات جنگی اسرائیل به ویژه استفاده از فسفر سفید در حملات غزه است، را بررسی کرد.

محمود عباس از تلاش خبرگزاری آناتولی در خصوص گردآوری این مدارک تقدیر و این کتاب را سند مهمی در زمینه جنایات جنگی اسرائیل در نوار غزه دانست.

گفتنی است، بیشتر کشورهای جهان به‌ ویژه کشورهای غربی در خصوص حملات اسرائیل علیه غزه که غالبا زنان و کودکان قربانیان آن هستند، سکوت کرده‌اند و آنها دلیل خاموشی خود را فقدان مدرک برای این کشتارها مطرح می‌کنند.

خبرگزاری آناتولی به منظور استفاده از تصاویر حملات اسرائیل در غزه به عنوان مدرک در دادگاه، آن را به صورت کتاب جمع‌آوری کرده است.

انتهای پیام
captcha