مهلت ثبت‌نام طلاب در دانشکده علوم قرآنی شیراز تمدید شد
کد خبر: 4167679
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

مهلت ثبت‌نام طلاب در دانشکده علوم قرآنی شیراز تمدید شد

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز از تمدید مهلت ثبت‌نام طلاب بانو و آقا علاقه‌مند به رشته علوم قرآن و حدیث و علوم قرآنی در مقطع کارشناسی ارشد به‌صورت رایگان تا امروز خبر داد.

زینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراززینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از میان طلاب سطح دو بانو و آقا دانشجو می‌پذیرد، گفت: طلابی که علاقه‌مند به رشته علوم قرآن و حدیث و علوم قرآنی (گرایش‌های اعجاز، ادبی و مستشرقان) هستند می‌توانند در مقطع کارشناسی ارشد به صورت رایگان در این دانشکده تحصیل کنند.

وی افزود: همچنین امکان تحصیل طلاب در دانشکده‌های علوم قرآنی شهرهای قم،‌ مشهد،‌ تهران،‌ اصفهان،‌ آمل، بجنورد، ملایر، مراغه، کرمانشاه و میبد نیز فراهم است.

روستایی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دانشکده از 7 مردادماه آغاز شده است، گفت: به دلیل درخواست طلاب مهلت ثبت‌نام در این دوره، مهلت ثبت‌نام تا امروز شنبه، 18 مردادماه 1402 تمدید شده است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز همچنین زمان برگزاری آزمون ورودی را 29 شهریورماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به آدرس https://www.quran.ac.ir/tollab مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha