هدف از حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) ایجاد هراس میان مردم است
کد خبر: 4163297
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

هدف از حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) ایجاد هراس میان مردم است

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به اهداف دشمن در حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: حملات هدفمندی مانند حمله تروریستی شامگاه یکشنبه گذشته به حرم شاهچراغ (ع) برای ایجاد هراس در میان مردم و جدا کردن مردم از مسئولان است.

میز خدمت دادگستری فارس، نماز جمعه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، پس از برگزاری نماز جمعه امروز شیراز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان میز خدمت قضایی برگزار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس امروز، 27 مردادماه در این برنامه ضمن دیدار مستقیم و چهره به چهره با ۴۳ نفر از نمازگزاران به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی آنان پرداخت.

وی با اشاره به تداوم حضور مسئولان در میان مردم گفت: حملات هدفمندی مانند حمله تروریستی شامگاه یکشنبه گذشته به حرم شاهچراغ (ع) برای ایجاد هراس در میان مردم و جدا کردن مردم از مسئولان است حال آن‌که امروز ۵ روز پس از این حادثه مسئولان اجرایی و قضایی استان بدون واسطه و تشریفات در میان مردم حاضر شده‌اند و ضمن اقامه نماز جمعه چهره به چهره با مردم ارتباط دارند.

موسوی با بیان اینکه این دشمنان هستند که از وحدت و همبستگی مردم و مسئولان هراس دارند و می‌دانند ایران اسلامی با پشتوانه مردمی در دنیا برابر همه نوع هجمه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای مقاومت کرده است، گفت: وقتی دشمن از همه جا ناامید می‌شود عوامل ضعیف و زبون خود را مسلح می‌کند تا به زوار و خادمان یک حرم نورانی و مقدس حمله کند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در ادامه هدف از رسیدگی و پیگیری درخواست‌های مردمی در قالب میز خدمت را تکریم شهروندان، رعایت حقوق شهروندی و آشنایی نزدیک با مشکلات مراجعان و پاسخگویی به سؤالات و رفع مشکلات آن‌ها خواند و افزود: تلاش می‌کنیم تا در راستای اجرای سند تحول قضایی با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود نقش خود در استقرار عدالت را به بهترین شکل ایفا کنیم.

وی، فراهم‌سازی زمینه دسترسی مردم به مسؤلان را از جمله برنامه‌های عملیاتی تدوین شده در سند تحول قوه قضاییه خواند و تصریح کرد: با حذف تشریفات اداری دسترسی مردم و نمازگزاران به  مسئولان قضایی  را در حاشیه نماز جمعه شیراز فراهم کردیم  و تلاش خواهیم کرد این رویکرد را به منظور جلب رضایتمندی مردم با حضور در سایر اماکن عمومی ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha