سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 3533332
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
فردا؛

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف سمنان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از برگزاری سی و نهمین دوره رقابت‌های بزرگ قرآنی استان در روزهای هفتم و هشتم مهرماه ۹۵ به میزبانی سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی فر،  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان عصر دیروز 5 مهر در نشست هماهنگی برگزاری رقابت‌های اوقاف سمنان  با بیان اینکه مرحله انتخابی استانی این رقابت‌ها در شهرستان‌های هشت گانه استان برگزار شده است، گفت: رقابت‌های استانی در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۱۸۰ شرکت کننده در هشت رشته از پس فردا در سمنان آغاز خواهد شد.
وی افزود: آئین افتتاحیه این رقابت‌های بزرگ قرآنی، چهارشنبه هفتم مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا به میزبانی آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) برگزار و شرکت کنندگان ظرف دو روز در این مکان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
 رئیس اوقاف و امور خیریه سمنان با بیان اینکه رقابت‌های خواهران نیز در سالن تئاتر شهر برنامه ریزی و اجرا شده است، متکر شد: رقابت‌های قرآنی خواهران در سالن کومش و همزمان با هشتیمن روز از پائیز ۹۵ برگزار خواهد شد.
 سلیمانی فرد افزود: آئین اختتامیه این رویداد عظیم قرآنی نیز با حضور مقامات استانی و کشوری در سالن کومش سمنان همزمان با شامگاه هشتم مهرماه برگزار می‌شود و طی آن نفرات برتر رشته‌های مختلف تقدیر خواهند شد.
وی افزود: ترویج معارف قرآنی و محک زدن استعدادهای نوظهور این بخش در استان یکی از اهدافی است که اوقاف و امور خیریه همه ساله با برگزاری رقابت‌های قرآنی به دنبال آن است.
رئیس اوقاف و امور خیریه سمنان یاداور شد: برگزاری رقابت‌های اوقاف استان سمنان میدانی ویژه برای کشف استعدادهای قرآنی محسوب می شود که در دورترین نقاط استان مشغول به فعالیت هستند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شقایق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۱
0
0
مسابقات کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در حال تمام شدن است شما چطوری هنوز نفرات مرحله استانی را مشخص نکردید؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
captcha