برگزاری جلسات تبیینی وتقسیری در روستای اهل سنت بهمن آباد زیرکوه
کد خبر: 4209577
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

برگزاری جلسات تبیینی وتقسیری در روستای اهل سنت بهمن آباد زیرکوه

در راستای طرح ملی قرآنی مسطورا جلسات تبیینی وتقسیری و محافل اُنس با قرآن کریم در روستای اهل سنت بهمن آبادهر روز برگزارمی شود.

فرزانه احمدی، حافظ کل قرآن و مدرس محافل و کلاس‌های قرآنی روستای اهل سنت بهمن آباد شهرستان زیرکوهبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی فرزانه احمدی، حافظ کل قرآن و مدرس محافل و کلاس‌های قرآنی روستای اهل سنت بهمن آباد شهرستان زیرکوه گفت: در محفل انس با قرآن کریم و جلسه تفسیری آیات طرح ملی مسطورا در خانه قرآن احسن الحدیث بهمن آباد از ابتدای ماه مبارک رمضان ویژه بانوان با حضور خانم فرزانه احمدی حافظ کل قرآن کریم برگزار می شود به طور روزانه از محفوظات پرسش و پاسخ انجام وهدایایی نیز به برترین‌ها اهدا می‌شود.

 مدرس محافل و کلاس‌های قرآنی روستای بهمن‌آباد گفت: این طرح امسال با محوریت طرح مسطورا رقم خورده است و آن یک آیه، آیات منتخب طرح تفسیر می‌شود.

وی افزود: برنامه‌هایی اجرایی برای گفتمان سازی این آیات محوری در روستای بهمن آباد برپایی محافل، کرسی‌ها و نشست‌های متعدد تدبری و حفظ مفاهیم و شرکت در مسابقات شهرستانی، حفظ مفاهیم، تدبر در آیات، توزیع کاربرگ‌های آموزشی برای کودکان، در محور این فرازها در حال انجام است

انتهای پیام
captcha