قرآن و روضه سیدالشهدا(ع)، رسانه بزرگ خدا برای طرح ارزش‌هاست
کد خبر: 4157897
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

قرآن و روضه سیدالشهدا(ع)، رسانه بزرگ خدا برای طرح ارزش‌هاست

حجت‌الاسلام حجت سالاری با بیان اینکه قرآن و روضه سید‌الشهدا(ع)، رسانه بزرگ خدا برای طرح ارزش‌های فردی و اجتماعی است، گفت: هیچ اتفاقی در حوزه رسانه نباید شکوه و عظمت عزاداری ماه محرم را تحت‌الشعاع قرار دهد.

حجت الاسلام حجت سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی امروز، سوم مردادماه در حسینیه رسانه که با حضور خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خراسان‌جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: دشمن قصد دارد با صرف هزینه شمع معنویت فطرت وجود انسان را خاموش کند که البته موفق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تقابل جبهه حق امروز بیشتر ظهور و بروز پیدا کرده است، گفت: گاه باید چون حضرت مریم(س) با سکوت کار رسانه‌ای کرد و زمانی نیز چون حضرت پیامبر(ص) در عید غدیر باید با فریاد کار فرهنگی و رسانه‌ای انجام داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در مورد فضایل امیرالمؤمنین و اهل بیت(ع) حضرت پیامبر اعظم(ص) با فریاد و تکرار کار رسانه‌ای کردند، تصریح کرد: هیچ اتفاقی در حوزه رسانه نباید شکوه و عظمت عزاداری ماه محرم را تحت‌الشعاع قرار دهد.

سالاری با بیان اینکه محرم و عزاداری سیدالشهدا(ع) شفای دردهای قلبی، روحی و اجتماعی است، ادامه داد: دشمن برای تحت‌الشعاع قرار دادن مراسم عزای امام حسین(ع) برنامه‌های مختلفی را طرح‌ریزی کرده است و اکنون قرآن و روضه سید‌الشهدا(ع) رسانه بزرگ خدا برای طرح ارزش‌های فردی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب که اکنون نقطه درگیری ما با جبهه باطل است باید با ظرافت کار کرد، افزود: باید زیبایی‌های دین، سیره اهل بیت(ع) و قرآن را برای مردم تبیین کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به وجه حمایتگری حضرت ابوالفضل(ع) در صحرای کربلا، گفت: در فتنه‌ها باید به قرآن پناه برد؛ از طرفی نهج‌البلاغه تفسیر سیاسی و اجتماعی قرآن و صحیفه سجادیه تفسیر عرفانی و معنوی قرآن است.

انتهای پیام
captcha