افزایش امیدآفرینی در جامعه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های قرآنی
کد خبر: 4146302
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
رئیس تبلیغات اسلامی فردوس تأکید کرد؛

افزایش امیدآفرینی در جامعه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های قرآنی

حجت‌الاسلام حسن آزاد بر افزایش امیدآفرینی و تقویت روحیه‌ همدلی در جامعه از طریق ظرفیت‌های قرآنی با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری تأکید کرد.

نشست ستاد محله همدل 2 در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حسن آزاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس، امروز، 17 خردادماه در نشست ستاد محله همدل 2 که در این اداره برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی و وجود امامان مستقر، پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی و روحیه تدین و دین‌داری مردم و حضور باشکوه آنان در مناسبت‌های مختلف ملی مذهبی گفت: امیدوارم با توجه به پیشینه غنی شهرستان و سبقه‌ی بالای فرهنگی، امر امیدآفرینی موردنظر مقام معظم رهبری در شهرستان به سرانجام برسد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس در این جلسه  که با حضور  روحانیون مستقر، روحانیون پایگاه‌های اجتماعی و نمایندگان کانون مداحان و کانون فرهنگی تبلیغی و ستاد پیشرفت بانوان و راهیار استان با هدف بالا بردن مشارکت افراد محلات به‌ویژه جوانان و نوجوانان در نشر خوبی‌ها  برگزار شد، بیان کرد: در مهرواره محله همدل ۲ هم به دنبال این هستیم تا یک حال خوش را بین مردم محلات تقسیم و همه کنشگران اجتماعی، گروه‌های جهادی، فرهنگی و بانوان را در قالب پویش‌های مختلف به‌کار بگیریم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم را حل کرده و همچنین راهکارهایی برای مسئله‌های شناسایی‌شده در شهرستان استخراج و در اختیار دستگاه‌های مرتبط قرار دادیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس بر افزایش امیدآفرینی و تقویت روحیه‌ همدلی در جامعه از طریق ظرفیت‌های قرآنی با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و بر همراهی ائمه جماعت با این موضوع تأکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد بنی‌خزایی، راهیار خراسان‌جنوبی نیز با اشاره به تأییدات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر ایجاد همدلی و امیدآفرینی در جامعه و ضرورت مشارکت آحاد کنشگران فعال در طرح، به بیان نکاتی درباره مهرواره و نحوه ثبت‌نام در طرح پرداخت و بر مشارکت بیشتر فعالان و کنشگران اجتماعی شهرستان با محوریت امامان محله تأکید کرد.

در پایان این جلسه هر یک از امامان مستقر و پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص طرح پرداختند.

انتهای پیام
captcha