4 میلیارد تومان خدمات دندانپزشکی به مرزنشینان خراسان‌جنوبی ارائه شد
کد خبر: 4146265
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

4 میلیارد تومان خدمات دندانپزشکی به مرزنشینان خراسان‌جنوبی ارائه شد

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: طی حضور گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور چهار هزار خدمت درمانی و دندانپزشکی به مردم مرزنشین استان ارائه شد که برآورد مالی این خدمات به چهار میلیارد تومان می‌رسد.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، امروز، 17 خردادماه در جریان بازدید از گروه جهادی منتظران ظهور اظهار کرد: گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور از 10 تا 15 خردادماه در بخش درح شهرستان سربیشه حضور داشته‌اند.
 
وی با بیان اینکه در این گروه جهادی ۶۰ دندانپزشک، دستیار دندانپزشک و تیم دندانسازی حضور دارند، افزود: اعضای این گروه جهادی از استان‌های سراسر کشور هستند که توفیق خدمت‌رسانی به مردم مرزنشین خراسان‌جنوبی را پیدا کردند.
 
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این پنج روز به بیش از یک هزار و 500 نفر در روستاهای اطراف خدمات دندانپزشکی ارائه شده است؛ خدمات این گروه جهادی تخصصی بوده و اقداماتی از جمله درمان ریشه و عصب‌کشی، جراحی و کشیدن دندان، ترمیم و پرکردن، کار تخصصی کودکان، جرم‌گیری، ساخت پروتزهای دندانی به مردم ارائه شده است.
 
هنری گفت: یکی از اقدامات ویژه این گروه ساخت دندان مصنوعی و پروتز دندان بوده که تعداد ۸۰ فک دندان مصنوعی در این اردو ساخته شد و طی پنج روز بیش از چهار هزار خدمت درمانی به مردم ارائه شده و برآورد مالی این خدمات نیز به چهار میلیارد تومان رسید که در این شرایط اقتصادی و مشکلات درمانی و بهداشت دهان کمک قابل توجهی به مردم مرزنشین خراسان‌جنوبی است.  
 
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی ادامه داد: گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور که بزرگترین گروه جهادی دندانپزشکی کشور است برای ششمین سال در خراسان‌جنوبی حضور یافته و به مردم منطقه درح خدمات‌رسانی داشته است.
 
وی گفت: با توجه به‌ اعلام آمادگی گروه برای تمرکز فعالیت در پنج سال آینده در استان در صورتی که استانداری و دستگاه‌های اجرایی و نهادها نسبت به حمایت و پشتیبانی مناسب از گروه اقدام کرده و حداقل حمایت‌های مالی بابت تأمین مواد مصرفی انجام شود زمینه حضور چند ساله این گروه جهادی فراهم خواهد شد؛ از طرفی هماهنگی‌ها برای پرواز جهت حضور گروه جهادی؛ رفت و برگشت از طرف استان صورت گرفته است.
انتهای پیام
captcha