مدیران، مشکلات را با مردم صادقانه بیان کنند
کد خبر: 4145101
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

مدیران، مشکلات را با مردم صادقانه بیان کنند

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مدیران نباید موضوعات همراه با شبهه برای مردم باقی بگذارند، گفت: باید صادقانه با مردم صحبت کرده و مشکلات را بیان کنیم.

شورای اداری خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی امروز ۱۰ خردادماه در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به در پیش بودن بزرگترین رخداد سیاسی فرهنگی در پایان سال اظهار کرد: در پایان سال بزرگترین رخداد سیاسی و اجتماعی که  انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است را در پیش داریم که در این راستا مدیران چند وظیفه برعهده دارند.

وی افزود: آنچه که باید در خصوص انتخابات پایان سال مد نظر باشد این است که در خصوص بالابردن مشارکت انتخابات تلاش شود و در کنار مشارکت  امنیت انتخابات رقابت و سلامت انتخابات مهم است چرا که در این فضا دشمن از اکنون در حال تدارک برنامه ریزی بوده تا  یاس ناامیدی را تزریق کند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با توجه به برنامه ریزی‌های دشمن برای انتخابات ادامه داد: باید برنامه داشته باشیم تا دشمن که از طریق فضای مجازی و رسانه‌هایی که دارد ناامیدی القا می‌کند و باید در راستای خنثی  سازی این نقشه‌ها اقدام کنیم.

طالبی با بیان اینکه از مدیران انتظار داریم با اقدامات خوب  و جهادی سبب ایجاد رضایت مندی شوند، بیان کرد: در این راستا نتیجه این می‌شود که  شاهد اتفاقات و حضور خوب در انتخابات باشیم.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: در حوزه کاری باید مسئله یابی کرده و به سمت حل چالش‌ها آسیب‌ها باشیم و مواردی که نیاز به اعتبار مالی باشد باید به مردم بگوییم  که ما دنبال حل مشکل هستیم اما موانع چه عاملی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با تاکید براینکه باید درب اتاق مدیران بر روی مردم باز باشد، افزود: در مناسبت‌های ملی مذهبی، همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها برنامه اجرا می‌کنند، اما به علت اینکه به صورت بخشی اجرا می‌شود محتوای خوبی ندارد؛ حال اگر این دستگاه‌ها در کنار یکدیگر باشند برنامه خوب در خور شان خواهد بود.

طالبی با بیان اینکه باید برای قشر خاکستری جامعه نیز برنامه داشته باشیم، گفت: باید توفیقات نظام و پیشرفت‌ها را در حوزه استان و کشور در سطح بین المللی مطرح کنیم و در حوزه دانشگاه تاکید بر برگزاری راهیان پیشرفت و برگزاری جلسات بصیرت افزایی است.

ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی نیز اظهار کرد: از ۱۶ خردادماه ساعت کاری از ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه رعایت الزامات در خصوص کاهش مصرف انرژی مورد تاکید است، افزود: باید مصرف انرژی در ساعت اداری نسبت به سال‌های ۱۴۰۰ کاهش یابد.

ناصری با بیان اینکه باید شهرداری نسبت به تامین وسایل نقلیه عمومی باید توجه به تغییر  ساعات اداری جدید  تامین و اعلام شود، بیان کرد: برخی فرمانداران گلایه دارند که مدیران اجرایی استانی، دستگاه شهرستانی خود را در شهرستان‌ها بیشتر ببینند.

خراسان‌جنوبی‌ها پیشتاز در بازسازی عتبات عالیات

موسی جوینده، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی نیز با بیان اینکه خراسان جنوبی در بحث کمک‌ها به بازسازی عتبات عالیات خوش درخشید، تصریح کرد: خراسان‌جنوبی با وجود همه مشکلات اما سالیان متمادی است که در امر جمع آوری کمک‌های بازسازی عتبات عالیات پیشتاز بوده و  نمودارهای ستاد توسعه عتبات عالیات افزایشی و با شیب تند است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سرانه جمع آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی عاتبات عالیات ۷ هزار و ۵۰۰ تومان به هزای هر نفر باید جمع آوری می‌شد، افزود: مردم استان این عدد را به ۱۴۸۰۰ رساندند.

جوینده با اشاره به پروژه ساخت صحن امام محمدباقر(ع)  که شش استان معین این سازه‌اند، گفت: دبیرخانه این پروژه  در استان خراسان جنوبی است و انتظار داریم همه مدیران پای کار باشند.

انتهای پیام
captcha