بیان دستاوردهای نظام، مشارکت مردم را در انتخابات افزایش می‌دهد
کد خبر: 4145099
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

بیان دستاوردهای نظام، مشارکت مردم را در انتخابات افزایش می‌دهد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: امیدآفرینی در جامعه و بیان دستاوردهای نظام نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی  امروز ۱۰ خردادماه در شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی اظهار کرد: ستاد انتخابات خراسان جنوبی چند روز گذشته تشکیل و احکام اعضا توسط استاندار ابلاغ شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ستاد انتخابات در چهار بخش مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت فعالیت خواهد کرد، افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی وظایفی داریم که بدون جانب داری از حزب خاص باید آن را انجام دهیم.

طالبی با بیان اینکه امیدآفرینی در جامعه و بیان دستاوردهای نظام نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد، تصریح کرد: اگر شبهه‌ای در ذهن جوانان وجود دارد، مقصر ما هستیم که دستاوردها را تبیین نکرده‌ایم.

وی با اشاره به امنیت موجود در ایران به عنوان یک مولفه اثرگذار، گفت: امروزه مسئولان نظامی و امنیتی تهدید در مرز را در نطفه خفه می‌کنند و اجازه گسترش ناامنی را نمی‌دهند.

طالبی بیان کرد: برای اینکه در پایان سال مشارکت خوبی در انتخابات را شاهد باشیم باید دستاوردها را به صورت منطقی و دقیق مطرح کنیم؛ از طرفی نباید به طرح شبهه توسط جوان ایراد گرفته؛ بلکه باید به شیوه مطلوب و با اخلاق مداری به آن شبهه پاسخ دهیم.

وی تصریح کرد: اگر جایی کم کاری و کوتاهی کردیم با تواضع از مردم عذر خواهی کرده و موانع را برای مردم بگوییم و خدمات را تشریح کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: تلاش خود را برای برگزاری پرشورترین انتخابات با حداقل حواشی را داشته باشیم.

طالبی در مورد مراسم ۱۴ خرداد، نیز بیان کرد: هزار و ۵۰۰ نفر از خراسان‌جنوبی با ۳۴ اتوبوس روز ۱۲ خردادماه به قصد شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام به تهران اعزام می‌شوند و باید مراسمات در شان حضرت امام و شهدای ۱۵ خرداد برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha