۴۴ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبی آزاد شدند
کد خبر: 4144688
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

۴۴ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبی آزاد شدند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی گفت: ۴۴ زندانی به کانون گرم خانواده بازگشتند و به تمامی زندانیان واجد شرایط استان ۱۰ روز مرخصی نیز اعطا شد.

سید هاشم اسماعیل زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی، سیدهاشم اسماعیل‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی در جریان جشن ویژه روز ملی حمایت از خانواده زندانیان در بیرجند گفت: با کمک رئیس‌کل دادگستری و دادستان مرکز استان، ۴۴ زندانی به کانون گرم خانواده بازگشتند و به تمامی زندانیان واجد شرایط استان ۱۰ روز مرخصی نیز اعطا شد.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت زندانیان برای اشتغال خانواده‌های جامعه هدف هم مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده که سهم هر خانواده ۱۰ میلیون تومان است، افزود: با این میزان مشاغل خانگی در منزل این خانواده‌ها راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همچنین برای دیگر شهرستان‌ها بسته حمایتی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۵۰۰ بسته حمایتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به این خانواده اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه با کمک جامعه خیران انجمن امسال از بین فرزندان زندانی که دارای معدل تحصیلی عالی و ممتاز باشند اعزام به سفر کربلا و مشهد مقدس را نیز در برنامه داریم، یادآور شد: در این جشن توسط خیرین تعداد ۲۰۰ کارت ۲۰۰ هزار تومانی بین فرزندان زندانیان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha