تبیین گری و بیان دستاوردهای نظام در مراسم ارتحال امام فراموش نشود
کد خبر: 4144242
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

تبیین گری و بیان دستاوردهای نظام در مراسم ارتحال امام فراموش نشود

فرماندار نهبندان گفت: در گرامیداشت امام و سخنران‌های مراسم ارتحال امام راحل باید دقت شود در این جلسات جایی برای نقاط ضعف نیست بلکه جای تبیین گری و بیان دستاوردهای دولت و نظام است.

ابوالفضل ایروانی، فرماندار نهبندانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از فرمانداری نهبندان، ابوالفضل ایروانی، فرماندار نهبندان، امروز 7 خردادماه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: سی و چهار سال از رحلت امام راحل می گذرد اما دشمن همچنان درصدد است نشان دهد که ایران در یک ایدئولوژی خوبی نبوده است.

فرماندار نهبندان با بیان اشاره به تفکر و اندیشه سیاسی بلند امام راحل،  افزود: امام راحل تفکر دینی را برای دنیا زنده کرد و هم اکنون دولت سیزدهم با همکاری بسیج اردوهای زیارتی رایگان به مرقد امام را در دستور کار دارد تا ابهامات نوجوانان و جوانان رفع شود.

وی گفت: در گرامیداشت امام و سخنران‌های مراسم ارتحال امام راحل باید دقت شود در این جلسات جایی برای نقاط ضعف نیست بلکه جای تبیین گری و بیان دستاوردهای دولت و نظام است؛ مراسم محوری ارتحال امام یکشنبه آینده در  پارک شهدای گمنام و مراسم 15 خرداد در محل مسجد نهبندان برگزار خواهد شد، این مراسمات با محوریت مردمی سازی در دستور کار خواهد بود.

حجت الاسام عباسعلی خزائی،امام جمعه نهبندان نیز در این جلسه تصریح کرد: آرزوی تمام ائمه تاسیس حکومت اسلامی بود که این مهم توسط امام راحل محقق شد.

وی با بیان اینکه امام راحل مجلس خبرگان، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و سپاه را راه اندازی کرد و یادآور شد: امام خمینی(ره) انسان بزرگی بود که با دست خالی انقلاب کرد، و هم اکنون مقام معظم رهبری در این جایگاه قرار گرفته اند که توانسته است این نظام را مدبرانه رهبری کنند.

 

انتهای پیام
captcha