تبیین تفاوت فرهنگ‌ها را وظیفه نومسلمانان می‌دانم
کد خبر: 4143205
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
بانوی مسلمان ژاپنی:

تبیین تفاوت فرهنگ‌ها را وظیفه نومسلمانان می‌دانم

فاطمه(اتسوکو) هوشینو، بانوی تازه مسلمان ژاپنی گفت: وظیفه خود می‌دانم که تفاوت بین فرهنگ‌ها را تبیین کنم، چراکه دشمنان به دنبال دروغ‌افکنی هستند و این برای جوانان بسیار گیج‌کننده بوده و حقیقت مشتبه می‌شود.

دیدار استاندار خراسان‌جنوبی با بانوی تازه مسلمان شده ژاپنیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، فاطمه(اتسوکو) هوشینو، بانوی تازه مسلمان ژاپنی، امروز، سوم خردادماه در دیدار با استاندار خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: در این سفر که با تلاش خالصانه کانون‌های مساجد استان رقم خورده، توفیق بزرگی نصیب بنده شد.

وی بیان کرد: بنده به‌عنوان یک شخصی که دو فرهنگ را تجربه کرده، یعنی عمری حجاب و نماز نداشتم و در مورد اسلام که هیچ نداشتیم، نمی‌دانستم اما خداوند به من لطف کرد و به این مسیر هدایت پیدا کردم و زندگی دیگری با قرآن و اهل بیت(ع) را تجربه کردم.

بانوی مسلمان ژاپنی از ایران به‌عنوان بهترین کشور اسلامی یاد کرد و گفت: وظیفه خود می‌دانم که تفاوت بین فرهنگ‌ها را تبیین کنم، چراکه دشمنان به دنبال دروغ‌افکنی هستند و این برای جوانان بسیار گیج‌کننده است.

هوشینو اظهار کرد: من خود چیز خاصی نداشتم شاید یک دختر کنجکاو بودم، اما به خاطر زحمت پدر و مادرم و همچنین مادربزرگ مهربانم که به آیین خودشان دو شرط مهم لقمه حلال و حلال‌زاده بودن را برای من فراهم کردند، این موضوع البته دو شرط مهم برای درک حقیقت و حب به امام علی(ع) است.

وی افزود: دشمنان همین دو نقطه را خوب می‌شناسند که بسیار مهم هستند و دارند به این نکات حمله کرده و ما باید آن را درک کنیم که هیچ وقت از این دو تا دست برنداریم.

هوشینو با اشاره به اینکه امور بر ضد آن شناخته می‌شود که من از این شیوه بسیار استفاده کردم، گفت: در خصوص تلاش‌های دشمنان در نظر گرفتن این موضوع بسیار مهم و مفید است.

انتهای پیام
captcha