ادامه ثبت‌نام طرح‌های شبانه‌روزی حفظ قرآن در خراسان‌جنوبی تا 15 خرداد
کد خبر: 4143066
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

ادامه ثبت‌نام طرح‌های شبانه‌روزی حفظ قرآن در خراسان‌جنوبی تا 15 خرداد

مسئول مدرسه حفظ قرآن بیرجند گفت: ثبت‌نام طرح‌های شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) آغاز شده و افراد ۱۳ تا ۲۲ ساله می‌توانند تا ۱۵ خردادماه جاری در این مدرسه ثبت‌نام کنند.

مرکز شبانه روزی حفظ قرآن در خراسان‌جنوبیحسن شب‌سیر، مسئول مدرسه حفظ قرآن بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مرکز شبانه‌روزی حفظ تخصصی یک ساله حضرت امام رضا(ع) در تابستان ۱۳۹۵ در شهرستان بیرجند تأسیس شد، در دوره‌های حفظ این مرکز قرآن‌آموزانی از شهرهای از نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور مشغول حفظ قرآن کریم هستند، گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ تعداد ۲۵ نفر در حال حفظ قرآن هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع تاکنون ۳۵۸ نفر حافظ اجزاء و ۷۳ نفر حافظ کل قرآن در این مرکز داریم، اظهار کرد: جو اخلاقی و بانشاطی که در فضای مرکز حاکم است، توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. اکنون ثبت‌نام طرح‌های شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) آغاز شده که در واقع بیست‌وسومین دوره حفظ یک ساله قرآن و نهمین دوره طرح ملی رحله(حفظ تابستانه سه جزء قرآن کریم) است.

مسئول مدرسه حفظ قرآن بیرجند با بیان اينکه افراد ۱۳ تا ۲۲ ساله می‌توانند تا ۱۵ خردادماه جاری در این مدرسه ثبت‌نام کنند، یادآور شد: افراد برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۰۲۲۲۲۱۷۳ تماس بگیرند و یا به سایت beytolahzan.ir مراجعه کنند‌.

انتهای پیام
captcha