تحریم بسیج دانشجویی کشور اقدامی خصم آلود علیه محرومیت زدایی این نهاد است
کد خبر: 4143034
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
استاندار خراسان‌جنوبی:

تحریم بسیج دانشجویی کشور اقدامی خصم آلود علیه محرومیت زدایی این نهاد است

استاندار خراسان‌جنوبی در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور گفت: این تحریم اقدامی کینه توزانه و خصم آلود استکبارگران از این نهاد مردمی و انقلابی و خدمتگزار به مستضعفین و محرومان است.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا، به تقل از استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت؛ استاندار خراسان‌جنوبی در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَ لا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذینَ لا یُوقِنُونَ.» آیه ۶۰ سوره‌ روم 

تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه‌ به حساب اروپا اقدامی کینه توزانه و خصم آلود استکبارگران از این نهاد مردمی و انقلابی و خدمتگزار به مستضعفین و محرومان است. 

اقدامی که نشان می‌دهد دشمن جوانان رشید، نخبه، متدین و انقلابی ایران اسلامی در بسیج دانشجویی را هنوز نشناخته و نمی‌داند که این اقدامات نه تنها تأثیری در اراده جوانان انقلابی و سربازان امام خامنه‌ای عزیز در دانشگاه‌های سراسر کشور ندارند، بلکه آنها را بیش از گذشته در دنبال کردن اهداف نظام مقدس جمهوری به ویژه « استکبارستیزی و بر ملاکردن ماهیت اصلی غرب» برای سایر دانشجویان و مردم مصمم تر خواهد کرد.

امروز بیش از هر زمان دیگر، کفگیر فتنه‌ها و شیطنت‌های دشمنان به ته دیگ خورده و آن‌ها هیچ چیز دیگری برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در چنته ندارند، به همین دلیل دست به چنین حرکات ناشیانه‌ای می‌زنند، که این اقدام غیر حرفه‌ای و غیرمنطقی اتحادیه اروپا هم راه به جایی نخواهد برد و بیشترین ضرر و زیان آن به خود اتحادیه اروپا برخواهد گشت.

مجموعه بسیج دانشجویی در سه دهه اخیر در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم با برگزاری اردوهای جهادی توانسته در محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و عمران و آبادانی در مناطق کم برخوردار فعالیت‌های کم نظیری داشته باشد که همواره مورد عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام خصمانه، موفقیت روافزون را برای مجموعه بسیج دانشجویی در سراسر کشور به ویژه جوانان پرتلاش و جهادگر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های خراسان جنوبی آرزومندم. 

انتهای پیام
captcha