قدردان مجاهدت‌های مرزبانان و حافظان انقلاب هستیم
کد خبر: 4142941
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی:

قدردان مجاهدت‌های مرزبانان و حافظان انقلاب هستیم

حجت‌الاسلام محمدابراهیم صفورائی با بیان اینکه مردم قدردان مجاهدت‌های مرزبانان و حافظان انقلاب هستند، گفت: توسعه در گرو تأمین امنیت است و این امر را مدیون تلاش‌های نیروهای مسلح و سربازان در سراسر کشور هستیم.

مراسم تشییع حسن بادامکیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدابراهیم صفورائی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی، امروز، دوم خردادماه در مراسم تشییع شهید مرزبانی استوار دوم «حسن بادامکی» در شهر قاین گفت: مأموران انتظامی در اقصی نقاط کشور در حال خدمت‌رسانی هستند. شهادت‌ها خلائی در اراده استوار حافظان و مرزبانان انقلاب ایجاد نکرده و آنان حافظان نظم و امنیت خواهند بود.

وی با بیان اینکه در مقابل این مجاهدت‌ها مردم نیز قدردان هستند، تصریح کرد: نشان‌دهنده این قدردانی حضور پرشور امروز مردم در بدرقه فرزندشان به سرای ابدی بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان اينكه تمام اقدامات و فعالیت‌های افراد یک جامعه به وجود امنیت بستگی دارد، افزود: وظیفه ما در قبال شهدا سنگین است، چراکه ما وارثان این فرهنگ هستیم؛ این وظیفه با قدم گذاشتن در مسیر شهدا تکمیل می‌شود.

صفورائی بیان کرد: توسعه در گرو تأمین امنیت بوده و این تأمین امنیت جامعه را مدیون زحمات و تلاش‌های نیروهای مسلح و سربازان در سراسر کشور هستیم.

یادآور می‌شود؛ شهید حسن بادامکی در حمله اشرار به برجک مرزبانی در سراوان به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha