معافیت ۴۰ نفر از فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خراسان‌‌جنوبی
کد خبر: 4138648
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

معافیت ۴۰ نفر از فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خراسان‌‌جنوبی

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از معافیت ۴۰ نفر از فرزندان خانواده‌های تحت پوشش این نهاد از خدمت سربازی در طی سال گذشته خبر داد.

سید رضا حسینی، معاون کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سیدرضا حسینی، معاون کمیته امداد خراسان‌جنوبی، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در سخنانی گفت: اعطای تسهیلات به مددجویان در قالب‌های مختلف و گروه‌های مختلف جمعیت از جمله اقدامات کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: از جمله این موارد اعطای تسهیلات سربازی بوده که به فرزندان مددجویان این نهاد شامل معافیت سربازی، کاهش تعرفه خدمت سربازی و انتقالی به محل سکونت آن‌ها بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اشاره به معافیت ۴۰ نفر از پسران خانواده‌های مددجوی استان از خدمت سربازی گفت: همچنین در طی سال گذشته ۹۵ تن از فرزندان خانواده‌های تحت پوشش این نهاد از کاهش تعرفه صدور کارت معافیت سربازی از طریق حمایت‌های امداد برخوردار شده‌اند.

حسینی با بیان اینکه فرزندان پسر به نوعی نان‌آور خانواده محسوب می‌شوند با مکاتباتی که با سازمان نظام وظیفه انجام شده مقرر شده تا محل خدمت فرزندان خانواده‌های تحت پوشش امداد نزدیک محل سکونت آنها انتخاب شود، اظهار کرد: در همین راستا سال قبل ۳۰۶ نفر مشمول این طرح شده‌اند. همچنین فرزندان خانواده‌های تحت پوشش می‌توانند از خدمات اشتغال کمیته امداد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha