افتتاح ۴۶ زائرسرا در مزار امامزاده سید سلیمان علی(ع) خوسف
کد خبر: 4119558
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

افتتاح ۴۶ زائرسرا در مزار امامزاده سید سلیمان علی(ع) خوسف

مراسم افتتاح ۴۶ سوئیت و زائر سرا در مزار امامزاده سید سلیمان علی(ع) خوسف با حضور استاندار خراسان‌جنوبی برگزار شد.

استاندار خراسان‌جنوبی در مراسم افتتاح ۴۶ زائرسرا در مزار امامزاده سید سلیمان علی(ع) خوسفبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، شب گذشته ۱۴ بهمن ماه با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، ۴۶ سوئیت و زائر سرا در محل امامزاده سید سلیمان علی(ع) به بهره برداری رسید.

اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۵۴ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است. اجرای صحن بزرگ عبادی و خدماتی، دیوار ساحلی، پروژه روشنایی محوطه و برج نوری، محوطه سازی و سنگفرش جلوی سوئیت ها، ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام از جمله طرح‌های در دست اقدام در این مجموعه فرهنگی مذهبی است.

پارکینگی به مساحت ۵ هزار مترمربع، ساختمان آشپزخانه به مساحت ۲۵۰ متر مربع، کشتارگاه به مساحت ۲۰۰ مترمربع از امکانات موجود در مجموعه است.

استاندار خراسان‌‌جنوبی همچنین در ادامه برنامه های سفر به خوسف از محور دسترسی مزار امامزاده سید سلیمان علی(ع) بازدید کرد.

قناعت در مسیر حضور در مراسم افتتاح زائر سراهای امامزاده سید سلیمان علی، از محور مواصلاتی این مجموعه نیز بازدید کرد. از ۲۰ کیلومتر طول مسیر حدفاصل دولت آباد تا مزار امامزاده سید سلیمان علی، ۴ کیلومتر که در گذر رودخانه واقع شده، نیاز به احداث دارد.

استاندار بعد از بررسی شرایط موجود و با تأکید بر ضرورت بهسازی این محور دسترسی به مزار امامزاده سید سلیمان علی ، نسبت به تأمين ۳ میلیارد تومان اعتبار برای شروع عملیات اجرایی و بازگشایی محور، دستور ویژه صادر کرد.

انتهای پیام
captcha