دورنمای صدور انقلاب اسلامی در جهان مستضعفان و‏‎ ‎‏مظلومان قابل مشاهده است
کد خبر: 4119429
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

دورنمای صدور انقلاب اسلامی در جهان مستضعفان و‏‎ ‎‏مظلومان قابل مشاهده است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه لازم است جریان دشمن‌شناسی به اوج برسد، گفت: امروز دورنمای صدور انقلاب اسلامی را در جهان مستضعفان و‏‎ ‎‏مظلومان بیش از پیش می‌بینیم.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجند امروز ۱۴ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: بزرگترین اقدام امام خمینی(ره) تشکیل نظام و انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مردم در این نظام رکن اساسی هستند، افزود: امام خمینی(ره) درباره جایگاه مردم ایران فرمود: «من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند».

رحیم‌آبادی با اشاره به فضیلت ماه رجب، تصریح کرد: استجابت دعا در این ماه زمانی خواهد بود که پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و ولی امر زمان را شناخته و برای تحقق اهداف متعالی آنان تلاش کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: هرکس امام علی(ع) و اولاد ایشان را شناخته و اطاعت کند خیر دنیا و آخرت نصیبش خواهد شد؛ سفارش این امام همام به شیعیان این است که باید سراغ امام زمان(عج) برویم که وعده الهی مبنی بر حاکمیت مطلق خداوند را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه ولایت اصل دین بوده و فردی که منتظر باشد زمینه ظهور را فراهم می‌کند و اجر و پاداش او مانند کسی است که شب‌ زنده‌داری کرده و در خونش غلتیده است، افزود: امروز دورنمای صدور انقلاب اسلامی را در جهان مستضعفان و‏‎ ‎‏مظلومان بیش از پیش می‌بینیم.

امام جمعه موقت بیرجند، خروش سرزمین‌های اشغالی را علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه صدور انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ایران تاکنون در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده، اما توقع ائمه اطهار(ع) از ما این است که کامل بدرخشیم.

رحیم آبادی با بیان اینکه اوج قله درخشیدن، اتمام و اکمال دین است، اظهار کرد: دشمن برای اینکه مردم را به عنوان بزرگترین ارکان جامعه اسلامی از ولایت جدا کند تلاش وافری انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه لازم است جریان دشمن‌شناسی به اوج برسد، یادآور شد: باید مانند حاج قاسم‌ خطاب به دشمن بگوییم از آنان نمی‌هراسیم و مرد میدان مبارزه با شما هستیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه استمرار جریان دشمن شناسی با توجه به القائات و سخنان رهبر معظم انقلاب امکان پذیر است، گفت: امروز روشنگری و روشن نگه‌داشتن افکار مومنین واجب است.

انتهای پیام
captcha