آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی دارالتحفیظ کامیاران
کد خبر: 4117154
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی دارالتحفیظ کامیاران

مدیر خانه قرآن مائده شهرستان کامیاران از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی قرآن در رشته‌های مختلف در این دارالتحفیظ خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 15 بهمن‌ماه فرصت دارند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

خانه قرآن مائده کامیاران

آمنه حسینی، مدیر خانه قرآن مائده شهرستان کامیاران در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی قرآن در رشته‌های مختلف در این خانه قرآن آغاز شده و تا 15 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید سطح یک برگزار می‌شود، افزود: در پایان این دوره آموزشی مدرک معتبر از سوی سازمان دارالقرآن کریم اعطا می‌شود.

مدیر دارالتحفیظ خانه قرآن مائده شهرستان کامیاران از برگزاری کلاس‌های قرآنی این مؤسسه در سه بخش بانوان، آقایان و کودکان به صورت مجزا، بیان کرد: مدت برگزاری این دوره‌های آموزشی دو ماهه خواهد بود تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی از رایگان برگزار شدن تمام کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن خبر داد و یادآور شد: برگزاری کلاس‌های قرآن ویژه کودکان در دو رشته حفظ و قصه‌های قرآنی بوده است. قصه‌های جذاب قرآنی با زبان کودکانه زمینه جذب و انگیزه بیشتر کودکان برای حضور در کلاس‌های حفظ قرآن را فراهم آورده است.

انتهای پیام
captcha