سامانه بانک ایده‌پردازی مناسبت‌ها در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد
کد خبر: 4116847
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

سامانه بانک ایده‌پردازی مناسبت‌ها در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی سامانه بانک ایده‌پردازی مراسم و مناسبت‌ها در استان خبر داد.

حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، چهارم بهمن‌ماه از راه‌اندازی سامانه بانک ایده‌پردازی مراسم و مناسبت‌ها در استان خبر داد و گفت: این سامانه به‌منظور بهره‌گیری از نقطه‌نظرات و ایده‌های مردمی و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان در مناسبت‌ها راه‌اندازی شده است.

وی طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم و مناسبت‌ها را از دیگر اهداف راه‌اندازی این سامانه دانست و افزود: همچنین این سامانه در راستای برقراری رابطه دوسویه و تعامل سازنده با مردم و دریافت ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات آن‌ها در امر خطیر برگزاری مراسم و مناسبت‌ها به‌ویژه بزرگداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به آدرس اینترنتی https://payam.ccoip.ir/web/farakhan/6 راه‌اندازی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: از مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان و صاحبان ایده خواستاریم با ارائه طرح‌های خلاقانه و جدید در سامانه مذکور، ما را جهت برگزاری باشکوه مراسم‌ ملی و انقلابی یاری کنند.

وی بیان کرد: برگزاری پرشور مراسم و مناسبت‌های ملی، انقلابی، مذهبی و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری توسط ملت بزرگ ایران، تأثیر بسزایی بر نشاط و امیدبخشی به جامعه و نمایش جلوه‌های مردم‌سالاری دینی در رسانه‌های بین‌المللی دارد که برای دوستان مایه نشاط و برای دشمنان این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

انتهای پیام
captcha