مفاهیم قرآنی را در قالب‌های گوناگون رسانه‌ای ترویج دهیم
کد خبر: 4115340
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
در دیدار رئیس سازمان دارالقرآن با مدیر شبکه قرآن بیان شد

مفاهیم قرآنی را در قالب‌های گوناگون رسانه‌ای ترویج دهیم

رئیس سازمان دارالقرآن با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما در دیداری با مدیر شبکه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با تبدیل مفاهیم قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه اقشار مردم گفت: باید برای مخاطبان مختلف از اقشار گوناگون، مفاهیم قرآنی را در قالب‌های گوناگون رسانه‌ای ترویج دهیم.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن در دیدار با محمدحسین کشکولی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اولویت‌های سازمان دارالقرآن الکریم در دوران جدید به گفت‌وگو در رابطه با ظرفیت‌های همکاری سازمان دارالقرآن الکریم با شبکه قرآن در راستای گفتمان‌سازی مفاهیم اساسی قرآن کریم در قالب‌های جذاب و نوین پرداخت.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با تبدیل مفاهیم قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه اقشار مردم افزود: باید برای مخاطبان مختلف از اقشار گوناگون، مفاهیم قرآنی را در قالب‌های گوناگون رسانه‌ای تبلیغ و ترویج کنیم.

همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این دیدار، ضمن قدردانی از رویکرد‌های جدید سازمان دارالقرآن گفت: شبکه قرآن سیما با وجود نداشتن جذابیت‌های متداول مثل موسیقی و حضور چهره‌های مشهور، موفق به جذب ۱۸ درصد از مخاطبان سیما شده است.

در پایان این جلسه مقرر شد چند عملیات مشترک بین سازمان دارالقرآن الکریم و شبکه قرآن طی ماه مبارک رمضان صورت گیرد تا مقدمه‌ای برای همکاری‌های بیشتر این دو نهاد قرآنی باشد.

انتهای پیام
captcha