محاسبات دشمنان در مقابل ملت ایران اشتباه از آب درآمد
کد خبر: 4113812
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
سخنگوی کل ستاد نیروهای مسلح:

محاسبات دشمنان در مقابل ملت ایران اشتباه از آب درآمد

ابوالفضل شکارچی با بیان اینکه محاسبات دشمنان همیشه در مقابل مردم و ملت ما اشتباه از آب در آمده است و هیچ وقت دشمنان محاسبه درستی از ملت ولایتمدار ایران نداشتند، گفت: آنها احساس کردند با این فتنه اخیر کار جمهوری اسلامی ایران تمام است، اما محاسبات آنها غلط بود.

ابوالفضل شکارچی سخنگوی کل ستاد نیروهای مسلحبه گزارش ایکنا از همدان، ابوالفضل شکارچی، سخنگوی کل ستاد نیروهای مسلح، 20 دی‌ماه در يادواره 23 شهید روحانی ملایر با اشاره به اینکه مقام شهادت مقام بسیار بالایی است، اظهار کرد: شهادت خلعتی است که خداوند بر تن افراد خاص می‌پوشاند، هر کسی این لیاقت را پیدا نمی‌کند و این امانتی که امروز شهدا به ما سپرده‌اند باید آن را نگه داریم و دل شهدا و امام زمان(عج) را شاد کنیم.

وی با اشاره به آیه 46 سوره مبارکه انفال «وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ ۖ وَاصْبِرُوا ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ؛ و همه پیرو فرمان خدا و رسول باشید و هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک و ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد، بلکه همه باید یکدل، پایدار و صبور باشید، که خدا همیشه با صابران است»، افزود: این تجربه ۴۳ ساله انقلاب اسلامی در سایه مقاومت و تحمل مشکلات است، اطاعت از خدا و رهبری و صبر در برابر مشکلات می‌تواند ما را به موفقیت بیشتر نزدیک کند.

شکارچی با بیان اینکه همه کسانی که به بیراهه رفتند و از قطار انقلاب پیاده شدند و به دین و خون شهدا خیانت کردند صبر نداشتند، گفت: این افراد در واقع دشمن را یاری می‌کنند، قدرت و پیروزی امروز در سایه سه کلمه اطاعت از خدا، اطاعت از رهبری و صبر در برابر مشکلات است، طبیعی است که هیچ وقت دشمنان از ما راضی نمی‌شوند.

سخنگوی کل ستاد نیروهای مسلح تصریح کرد: کشوری که در گذشته و دوران طاغوت در خدمت دشمنان بوده است امروز این کشور به‌عنوان قدرت جهانی در صحنه است و غربی‌ها و در رأس آنها آمریکایی‌ها اگر می‌توانستند بلای سر این نظام بیاورند تاکنون آورده بودند و ساعتی صبر نمی‌کردند ولی نمی‌توانند.

وی با اشاره به اینکه طی ۴۳ سال گذشته دشمنان آنچه که داشتند به میدان آورده تا این نظام را از پا درآورند، گفت: این افتخار و عزتمندی را شهدا برای ما به ارمغان آوردند و امروز انقلاب را به جهان صادر می‌کنیم. عزت ما به برکت خون شهدا و مدیریت منصفانه و الهام‌بخش ولایت فقیه است. ما در سایه ولایت فقیه این راه را ادامه خواهیم داد و به جلو خواهیم برد و لحظه‌ای نباید شک کنیم و این پیام شهداست.

سخنگوی کل ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه مصداق اول همه فتنه‌ها عدم اطاعت از رهبری است، افزود: امروز برخی به جای اینکه مدافع رهبری باشند مقابل رهبری هستند. در روز عاشورا کسانی بودند که جلوی تیرها ایستادند تا به امام حسین(ع) آسیبی نرسد و امروز کسانی هستند که زمینه را مهیا می‌کنند که این تیرها به رهبری بخورد.

وی با بیان اینکه انسان‌های با بصیرت هرگز راه را گم نمی‌کنند و جای جلاد و شهید را عوض نمی‌کنند، گفت: فتنه‌گران و کسانی که بسترساز برای دشمنان هستند باید بدانند که دشمنان همیشه با ما دشمنی کردند. دشمنان امروز همه توان خود را گذاشتند و اینکه از یکسری افرادی که اقلیت و بی‌بصیرت هستند حمایت می‌کنند بدانید آنها دلسوز ما نیستند.

این مسئول با بیان اینکه محاسبات دشمنان همیشه در مقابل مردم و ملت ما اشتباه از آب در آمده است و هیچ وقت دشمنان محاسبه درستی از ملت ولایتمدار ایران نداشتند، تصریح کرد: آنها احساس کردند با این فتنه اخیر کار جمهوری اسلامی ایران تمام است، اما محاسبات آنها غلط بود. آنها خوب می‌دانند وجه تمایز جمهوری اسلامی با سایر کشورهای دنیا نوع حکومت است، حکومتی که رهبر آن دنبال قدرت‌طلبی نیست و دنبال پیاده کردن احکام اسلامی است، اما رئیس‌جمهورهای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به دنبال حکمرانی در جهان بوده و اموال کشورها را به غارت می‌برند در حالی که رهبر ما به دنبال این مسائل نیست؛ حکومت و انقلاب اسلامی دنبال رهاسازی مستضعفین و محرومین از دست شیاطین و طاغوت‌هاست.

وی افزود: خداوند کسانی را که در مسیر خود حرکت کنند یاری می‌کند و ما به این مسیر آمده‌ایم و نباید شک کنیم. ره‌آورد شهدا به‌ویژه شهدای روحانی که راهنمایی برای رزمندگان و یکی پیشگامی در ایثار و شهادت بودند، ماندنی و ارزشمند است، شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند.

شکارچی با بیان اینکه امروز خون مطهر شهدا تکثیر و شهدای ما الگویی برای کشورهای مسلمان منطقه، عراق، یمن و... شده‌اند، گفت: این دشمنان را به وحشت می‌اندازد و ما باید هوشیار باشیم و بدانیم پشت کردن به خون شهدا و رهبری پشت کردن به خدا و اطاعت از رهبری اطاعت از خداست و امروز رهبری سکاندار انقلاب اسلامی ما است و این باعث شکست دشمن است و به خاطر همین است که دشمنان همه تیرها را به سمت رهبری نشانه گرفتند.

وی خطاب به کسانی که بسیاری از مشکلات را به نظام و رهبری نسبت می‌دهند، بیان کرد: بسیاری از مشکلات کشور از بی‌مدیریتی است، البته دولت تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است، اما عده‌ای نمی‌گذارند؛ این دولت آمده است تا به مردم خدمت کند، دولتی که مردم خودشان آن را انتخاب کرده‌اند اما دنیاطلبان نمی‌گذارند و مشکلات را به گردن جمهوری اسلامی می‌گذارند.

شکارچی با بیان اینکه ما دشمن‌های زیادی داریم و باید هوشیار باشیم، تصریح کرد: دشمن ما آمریکاست و اراده الهی بر نابودی باطل است و خشم ملت قهرمان ایران روزی بر سر قاتلان شهید سلیمانی فرود می‌آید؛ مهمترین راهبرد جمهوری اسلامی اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است. امروز هیمنه آمریکا شکسته شده است و از دید ما دیگر قدرت جهانی نیست. هیمنه آمریکا در عین‌الاسد شکسته شد و این قدرت پوشالی روز به روز وضعیتش بدتر می‌شود.

سخنگوی کل ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه هر کس روحیه ناسالمی دارد خودش را افشا می‌کند و به منافقین می‌پیوندد، گفت: روحیه سالم به دشمن پناه نمی‌برد، این روحیه ناپاک است که به دشمن پناهنده می‌شود. کسانی که در خارج از کشور با دشمنان این ملت همکاری می‌کنند همه آنها آدم‌های ناپاک و دارای روحیه ناسالم هستند.

وی افزود: دشمنان دنبال این نیستند که کشور ما پیشرفت کند و شعار زن، زندگی، آزادی را بهانه کرده‌اند مگر امروز در کشور ما آزادی نیست؛ آزادی که برهنگی نیست و زنان امروز کشور ما با حفظ عزت و حیای خود به مدارج بالایی در عرصه‌های مختلف رسيده‌اند. شعار زن، زندگی آزادی شعاری اسلامی است و دشمنان در سایه این شعار، بدترین اعمال را مرتکب می‌شوند. شهدا در دامن زنان بزرگی به این مقام رسیدند و این درس‌هایی است که باید آنها را مرور کنیم.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: شیطان و شیطان‌صفتان دیگران را برای فتنه و فساد ترغیب می‌کنند و به محض اینکه احساس خطر کردند صحنه را ترک می‌کنند و فریب‌خوردگان و آنهایی که اسیر احساسات از آنها را تبعیت می‌کنند، پیام ما به فریب‌خوردگان این است که برگردید و اسیر این وسوسه‌های نشوید به اقتدار به قدرت و ولایت کشور خود افتخار کنید و در مسیر بردگی دشمن قرار نگیرید.

حجت‌الاسلام حسن رحیمی، مدیر حوزه علمیه برادران علی‌ بن ابیطالب(ع) نیز گفت: استان همدان 169 شهید روحانی دارد که از این تعداد 23 شهید در شهرستان ملایر است.

حجت‌الاسلام حسن رحیمی، مدیر حوزه علمیه برادران علی‌بن ابی‌طالب(ع)

وی با اشاره به اینکه در بین اقشار مختلف مردم روحانیت پیش‌قدم بوده و بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد: امروز نیز روحانیت در همه عرصه‌ها پیشگام است و مصداق حدیث رسول خدا(ص) که فرمود علما را اکرام کنید و علما وارثان پیامبران هستند و کسانی که علما را اکرام کنند خدا و رسول را اکرام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha