اجرای طرح «ام‌البنین» در البرز
کد خبر: 4112143
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

اجرای طرح «ام‌البنین» در البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از اجرای طرح ام‌البنین در این استان خبر داد و گفت: در این طرح مسئولان استانی با مادران و همسران شهدا دیدار می‌کنند.

مادران شهدا

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، صبح امروز، 14 دی‌ماه در جریان بازدید از یکی از مراکز این بنیاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 15 تا 22 دی‌ماه طرح ام‌البنین در استان البرز اجرا می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح مسئولان استانی به دیدار مادران و همسران شهدا می‌روند و از آنها تجلیل می‌کنند.

این مسئول بر مشارکت حداکثری مسئولان در این طرح تأکید کرد و گفت: اجرای این طرح فرصتی است برای ادای احترام و دین به کسانی که عزیزانشان را در راه دفاع از آب و خاک این میهن از دست دادند.

رستمیان حضرت ام‌البنین(س) را الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری دانست و تصریح کرد: مادران و همسران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایت‌مدار تربیت کردند و مشوق این عزیزان در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش‌های والا شدند، فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در ادامه به برنامه‌های این بنیاد برای بزرگداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: دعوت از مادران و همسران شهدا در رسانه ملی برای بیان خاطرات و مجاهدت‌های فرزندان خود، چاپ مقاله در روزنامه‌ها و نشریات سراسری و تبلیغات محیطی از جمله برنامه‌هایی است که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر نهادهای اجرای برای بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام
captcha