آغاز ثبت‌نام نخستین دوره «انتخاب مرتلان نوجوان » حرم مطهر رضوی
کد خبر: 4111862
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

آغاز ثبت‌نام نخستین دوره «انتخاب مرتلان نوجوان » حرم مطهر رضوی

ثبت‌نام نخستین دوره «انتخاب مرتلان نوجوان» حرم مطهر رضوی از سوی دارالقرآن‌الکریم حرم مطهر رضوی آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام نخستین دوره «انتخاب مرتلان نوجوان » حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، محمدرضا احمدی‌زاده، سرپرست دارالقران الکریم آستان قدس رضوی گفت: دوره ویژه مرتلان نوجوانی که توانایی حضور در ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان حرم مطهر رضوی سال 1402 را دارند برگزار می‌شود تا از توانایی آنها در محافل ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان حرم مطهر رضوی استفاده شود.

احمدی‌زاده افزود: دارالقران حرم مطهر رضوی در میان قاریان، حافظان و رتبه‌های برتر مسابقات دانش‌آموزی و کشوری و مرتلان نوجوان آزمونی برگزار می‌کند که رتبه‌های برتر این آزمون پس از گذراندن دوره‌های آموزشی یک ماهه با حضور استادان برتر قرآنی کشور مهارت‌های لازم را کسب خواهند کرد.

وی داشتن توانایی ترتیل‌خوانی قرآن کریم به‌صورت ممتاز و حرفه‌ای ویژه دانش‌آموزان پسر 12 تا 18 سال را از جمله شرایط ثبت‌نام در اولین دوره انتخاب مرتلان نوجوان حرم مطهر رضوی ذکر کرد و ادامه داد: ثبت‌نام این دوره از ابتدای دی‌ماه آغاز شده و تاکنون بیش از 140 نوجوان مرتل قرآنی در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون تا 15 دی‌ماه فرصت دارند که به‌صورت غیرحضوری به کانال مرتلان به نشانی morratelan@  مراجعه و یا از ساعت 7 صبح الی 14 به اتاق 5 و 6 دارالقران حرم مطهر رضوی برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha