تبدیل وضعیت استخدام فرزندان شهدا ضروری است
کد خبر: 4109655
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

تبدیل وضعیت استخدام فرزندان شهدا ضروری است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: جذب و تبدیل وضعیت استخدام فرزندان شهدا که در دوران سخت با فداکاری و ایثار پیروزی نظام را در عرصه‌های مختلف رقم زدند ضروری و عمل به مصوبه قانونی است.

داوود میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آدربایجان غربی، حجت‌الاسلام داوود میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی ۴ دی در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مهاباد اظهار کرد: رعایت قانون ۲۵ درصد سهمیه استخدام ایثارگران ضروری بوده چرا که خانواده‌های شاهد و ایثارگر حافظان اصلی نظام و کشور هستند و دستگاه‌های متولی باید سهم اشتغال آنان را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه اگر دستگاهی این مهم را انجام نداده است باید درصدد جبران آن باشد، افزود: جذب و تبدیل وضعیت استخدام فرزندان شهدا که در دوران سخت با فداکاری و ایثار پیروزی نظام را در عرصه‌های مختلف رقم زدند ضروری و عمل به مصوبه قانونی است.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه هر گونه کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی در این بخش قابل قبول نیست، ادامه داد: امروز قدرت جمهوری اسلامی در حوزه‌های علمی و نظامی با همت همین خانواده شهدا و ایثارگر به خاری برای دشنمان تبدیل شده و دنیای غرب آن را بر نمی‌تابد.

وی اضافه کرد: فتنه‌هایی که جهان استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته برای ساقط کردن هر حکومتی کافی بود ولی توسعه و ترویچ فرهنگ ایثار و مقاومت تاکنون ما از از گزند دشمنان مصون نگه داشته است.

حجت السلام میرزایی ضمن قدردانی از حافظان امنیت یادآور شد: پروردگار در حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته نقش داشته و در نهایت همه اتفاقات این نظام بوده که با صلابت به راه خود ادامه داده است.

سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد هم در این جلسه اظهار کرد: ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، ترویج ارزش‌ها، اخلاق و معارف است و همین از خودگذشتگی ما را در برابر تمام توطئه دشمنان پیروز نگه داشته است.

حسن عباسی اضافه کرد: تنها راه تداوم و صیانت از انقلاب اسلامی ترویج ایثار و از گذشتگی است که می‌توان نقطه تمایز ما با دشمنان قسم خورده باشد.

انتهای پیام
captcha