دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال تخریب چهره نظام اسلامی هستند
کد خبر: 4107690
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال تخریب چهره نظام اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: تهاجم فرهنگی در جهت تخریب انقلاب اسلامی از ابتدا بوده و تا به امروز هم ادامه دارد، در پشت همه این تهاجم‌ها حکومت‌هایی هستند که فقط به دنبال منافع خود هستند و برای تحقق اهدافشان هزینه‌های گزافی کرده‌اند.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز روز شنبه، 26 آذر در آیین آغاز به کار کارگاه آموزشی و مهارتی سخنوری و روایتگری پیام‌آوران ایثار که با محوریت جهاد تبیین و موضوع مهارت سوژه‌یابی در روایتگری و تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت در عرصه روایتگری آموزه‌های دوران دفاع مقدس کاری ارزشمند است.

وی خطاب به حاضران دراین کارگاه افزود: اقدامی که شما امروز انجام می‌دهید در ادامه همان اندیشه و تفکری است که در دوران دفاع مقدس داشتید و این بسیار ارزشمند است، ایثارگران عزیزی که با اعتقادات و باورهای خود در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند و از بهترین هستی خود گذشتند و امروز هم در ادامه همان جهاد تلاش می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در ادامه به تهاجم فرهنگی بیگانگان اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر در عرصه روایتگری ایثارگرانی آموزش دیدند و کارهای تأثیرگذاری را هم انجام داده‌اند، اما امروز کشور با تهاجم فرهنگی گسترده‌ای مواجه است و در این برهه حساس رسالت ایثارگران به‌عنوان راوی سخت‌تر از گذشته است که تحقق این مهم نیازمند یک باور قوی و آموزش‌های لازم است.

رستمیان بیان کرد: جوانان امروز باوجود پمپاژهای اطلاعاتی که از طرق مختلف به ذهن آنان مخابره می‌شود دارای الگو و تفکر خاصی هستند که این کار شمارا سخت‌تر می‌کند، اصل جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی به آن اشاره داشتند اینجا نمایان است.

وی توضیح داد: تهاجم فرهنگی در جهت تخریب انقلاب اسلامی از ابتدا بوده و تا به امروز هم ادامه دارد، در پشت همه این تهاجم‌ها حکومت‌هایی هستند که فقط به دنبال منافع خود هستند و برای تحقق اهدافشان هزینه‌های گزافی کرده‌اند.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز تأکید کرد: ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که هیچ غیرممکنی برای آنان وجود ندارد و امروز این باور و عقیده در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأثیرات شگرفی خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با مروری بر حوادث و اتفاقات اخیر در جامعه، اضافه کرد: متأسفانه بعضی از جوانان و نوجوانان تحت تأثیر تفکرات یک عده عافیت‌طلب و تحت تأثیر یک جو مسموم دست به یکسری کارهای می‌زنند که دور از انسانیت است.

رستمیان بابیان اینکه کسانی که در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند حیاتی جاودانه در انتظارشان است، گفت: برای رسیدن به اهداف باید سختی‌ها را تحمل‌کنیم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط کنونی باوجود هجمه‌های فرهنگی که از سوی غرب و استکبارجهانی وجود دارد کاری سخت و دشواری است و کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند در نزد خداوند از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، امیدوارم با همت و تلاش ایثارگران عزیز بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

این دوره آموزشی با حضور اساتید توانمند در قالب دو کلاس آموزشی با شرکت ۳۶ راوی دوران دفاع مقدس در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.

در پایان این مراسم از کتاب اولدوز رونمایی شد. «کتاب الدوز» مجموعه داستان‌های کوتاه از زندگی نویسنده کتاب «نسرین ژولایی» از دانش‌آموزان انقلابی و امدادگران دوران دفاع مقدس است که خاطرات این فعالیت‌ها را به شکل داستان‌های کوتاه به رشته تحریر درآورده است، این کتاب ۱۳ داستان کوتاه را بیان می‌کند که هر کدام عنوانی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام
captcha