پیکر مطهر 6 شهید گمنام در خراسان‌جنوبی تشییع می‌شود
کد خبر: 4105772
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

پیکر مطهر 6 شهید گمنام در خراسان‌جنوبی تشییع می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی از تشییع شش شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبیسرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پیکرهای شش شهید گمنام دفاع مقدس قرار است در تاریخ 26 آذرماه جاری از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند وارد استان شود و تقریبا 10 روز مهمان استان خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برای بهره‌برداری بیشتر مردم از فیض حضور شهدا، برگزاری مراسم وداع در شهرهای مختلف استان برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: مراسم تشییع به‌صورت متمرکز در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در بیرجند برگزار خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: در مرکز استان مراسم تشییع در این روز انجام و سپس پیکر یک شهید گرانقدر در محوطه استانداری، یک شهید در حوزه علمیه رضوی بیرجند، یک شهید در مجموعه کویرتایر بیرجند، دو شهید در مصلای مسجد جامع و در روستای محمدآباد طبس و یک شهید در روستای دهشک قاین به خاک سپرده خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز مشخصات شهدا و سن آنان از سوی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام نشده است، یادآور شد: تاکنون طبق برنامه‌ریزی‌های استانی، تصمیم بر این شده که این شش شهید بزرگوار در مرکز استان تشیع شده و سپس طی روزهای آتی در شهرستان‌های طبس و قاین تشییع شوند و هرگونه تغییر در برنامه‌ها به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha