ضرورت هوشیاری نسبت به نقشه‌های دشمنان
کد خبر: 4105417
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

ضرورت هوشیاری نسبت به نقشه‌های دشمنان

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اروپا و غرب می‌داند که شرایط ایران و اسلام با همه مناطق متفاوت است اما باید نسبت به اقدامات و نقشه‌های آنان آگاه باشیم.  

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز ۱۶ آذرماه در یادواره شهید علیرضا حسینی مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اظهار کرد:  از ۴۰۰ سال پیش اروپایی‌ها به عزم استعمار و استثمار کشورها جنایات بسیاری بر سر ملت‌ها آوردند.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها با تحریف تاریخ و بافتن دروغ‌ها به سرزمین خاک آمریکا هجوم آوردند و حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم بومی را کشتند و بر سر قبر آنان ایالت متحده را ساختند، افزود: عاشورا تمام مسئله ما است و امروز انسان در کربلای آخرالزمانی با یزیدیان مغرور و جاهل مواجه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: تاریخ همواره به رنگ‌های مختلف استبدادها را تجربه کرد، اما اضافه شدن استعمار بر استبداد برای بشر روزی پیش آورده که مشاهده می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه اروپایی‌ها به دنبال این هستند تا به هر بهانه‌ای انسان‌های خوب را از بین ببرند و از انسان های شرور پشتیبانی کنند، تصریح کرد: اروپا و غرب می‌داند که شرایط ایران و اسلام با همه مناطق متفاوت است اما باید نسبت به اقدامات و نقشه های آنان آگاه باشیم.  

عبادی با بیان اینکه اساس کار دشمن بر فتنه و دروغ و فریب است و در این فتنه اخیر طی ۱۲ روز ۱۷ هزار دروغ مستمر بیان کردند، گفت: اقلیتی که در حد پرستش غرب حالت انفعالی دارند باعث تعجب شده‌اند و چه شده که برخی افراد کشور خودشان را خراب می کنند و مردم را می‌کشند و این ننگ را چگونه می‌توان زدود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آمریکا را زیر پا گذاشته است، گفت: آمریکا دم از حقوق بشر می‌زند، اما ۸۰ سال است که در فلسطین انسان‌ها را می‌کشند و وحشی گری بالاتر از این وجود ندارد که امیدواریم جبهه حق در مقابل دشمن پیروزی نهایی را رقم زند.

انتهای پیام
captcha