تاکید بر کیفی سازی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناسبت‌های مذهبی
کد خبر: 4104767
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

تاکید بر کیفی سازی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناسبت‌های مذهبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با هدف کیفی سازی روند برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دیدار کرد.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، امروز ۱۴ آذرماه، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با هدف کیفی سازی روند برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دیدار کرد. 
 
وی در این دیدار با بیان اینکه باید طی ایام الله دهه فجر، واقعیات دوران پهلوی بیش از پیش به نسل جدید منتقل شود، افزود: پیشنهاد داریم طی این ایام، نمایشگاه روایتگری انقلاب در یکی از میادین بیرجند برای عموم مردم طراحی و برگزار شود.
 
فرخنده برگزاری جشنواره استانی شعر فجر، برگزاری شب شعر طنز با گویش محلی در دانشگاه بزرگمهر قاین و راه اندازی کاروان سیار انقلاب را از برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه ایام الله دهه فجر عنوان کرد و گفت: آمادگی داریم در چهار نقطه استان جشن بزرگ دختران انقلاب را برگزار کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: نگاه ما این است که در بستر مناسبت‌های مختلف بتوانیم از ظرفیت فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای تثبیت افکار انقلابی و آرمان‌های انقلاب و انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان استفاده کنیم.
انتهای پیام
captcha