یادواره شهید مدافع حرم محله فلک‌الدین خرم‌آباد برگزار شد
کد خبر: 4103926
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

یادواره شهید مدافع حرم محله فلک‌الدین خرم‌آباد برگزار شد

یادواره سردار شهید «محمد برده‌نشین» جانباز جنگ تحمیلی، مدافع حرم و از فرماندهان سپاه قدس و شهدای محله فلک‌الدین در مسجد شهید سیدمصطفی خمینی خرم‌‌آباد برگزار شد.

یادواره شهید مدافع حرم محله فلک‌الدین خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، یادواره سردار شهید «محمد برده‌نشین» جانباز جنگ تحمیلی، مدافع حرم و از فرماندهان سپاه قدس و شهدای محله فلک‌الدین و میدان تیر خرم‌آباد پنج‌شنبه، ۱۰ آذرماه با حضور مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و عموم مردم در مسجد شهید سیدمصطفی خمینی خرم‌‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این یادواره با اشاره به اینکه امام راحل(ره) مکتبی به نام سیدالشهدا بنا نهاد، گفت: شهدا در این مکتب پرورش یافتند و همه ما ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم.

وی با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم شهیدپرور استان لرستان در اغتشاشات اخیر، اضافه کرد: با توجه به وجود مسائل و مشکلات اقتصادی مردم همواره پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند.

هاشمی با اشاره به اینکه شهدای ما در همین محله‌ها و مساجد بزرگ شدند و تربیت یافتند، یادآور شد: جوانان ما از لحاظ تقوا، اخلاق و مدیریت زبانزد بوده و نترس بودن و شجاع بودن از ویژگی‌های جوانان انقلابی است.

انتهای پیام
captcha