نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با خانواده شهید «عجمیان» دیدار کرد
کد خبر: 4103274
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با خانواده شهید «عجمیان» دیدار کرد

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید دفاع مقدس «محمد شهرکی» و شهید امنیت «سید روح‌الله عجمیان» دیدار و از آنان تجلیل کرد.

دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با خانواده شهید «عجمیان»

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه دوشنبه، هفتم آذرماه با خانواده شهید دفاع مقدس «محمد شهرکی» و شهید امنیت «سیدروح‌الله عجمیان» دیدار و از آنان تجلیل کرد.

وی در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های معظم شهدا گفت: شهدا به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و «عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» شدند. همه ما انسان‌ها از دنیا خواهیم رفت و خوش به سعادت کسانی که در راه خدا خونشان ریخته شود. شهادت در راه خدا بهترین مرگ است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد.

یادآور می‌شود، شهید «محمد شهرکی» متولد 24 شهریور سال ۱۳۴۱ در زابل در عملیات‌های فاو، والفجر ۸ و کربلای ۵ به فیض جانبازی نائل‌ آمده و پس از سال‌ها صبوری در 17 مردادماه ۱۳۹۵ در حالی‌ که ۵۴ سال سن داشت، دیدار حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

شهید امنیت «سیدروح‌الله عجمیان» نیز متولد 20 بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان، از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که ۱۲ آبان‌ماه در جریان اغتشاشات آزادراه کرج - قزوین، در محدوده بهشت سکینه کرج به دست آشوبگران به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha