مسابقات قرآن ویژه کارگران خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4102577
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶

مسابقات قرآن ویژه کارگران خوزستان برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برگزاری شانزدهین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش استان در نیمه دوم آذرماه خبر داد.

مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران خوزستانارسلان غمگین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، به تشکیل کمیته اجرایی شانزدهمین دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش اشاره کرد و گفت: شانزدهمین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه تمامی کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران، افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی در دو گروه بانوان و آقایان و خانواده‌هایشان شامل همسر و فرزندان 18 تا 25 سال است در نیمه دوم ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات موجب ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ قرآنی و توجه به زندگی اسلامی و تربیت فرزندان می‌شود، اظهار کرد: قرائت (تحقیق) حفظ کل، حفظ 20جزء، حفظ 10جزء و مفاهیم جلد بیست و ششم تقسیر نمونه از جمله رشته‌های این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

غمگین افزود: کارگران و فرزندان آنها می‌توانند جهت ثبت نام در روز مسابقات در محل با همراه داشتن دفترچه تأمین اجتماعی و کد بیمه خود مراجعه و پس از تایید ثبت نام در مسابقات شرکت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان همچنین به رقابت‌های استانی مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش اشاره کرد و گفت: در پایان این دوره از مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش، برگزیدگان برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی در پایان یادآور شد: مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش استان خوزستان که هر ساله با هدف ترویج فرهنگ قرآن خوانی در محیط کارگری برگزار می‌شود، در نیمه دوم آذرماه برگزار می‌شود. روز و مکان برگزاری مسابقات متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha