دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد خوزستان با جامعه ایثارگری کارون
کد خبر: 4101489
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد خوزستان با جامعه ایثارگری کارون

در راستای پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید خوزستان با حضور در شهرستان کارون با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

دیدار با جامعه ایثارگریبه گزارش ایکنا از خوزستان، به منظور پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران، ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با خانواده شهدا، دوشنبه، 30 آبان‌ در شهرستان کارون برگزار شد.

حسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در این دیدارها با تأکید بر شناخت انتظارات ایثارگران و نظارت بر نحوه ارائه خدمات، بیان کرد: در بحث خدمت‌رسانی، نگاه سازمانی ما به حل مشکل ایثارگران معطوف شده است و به دنبال یک خدمت اثربخش، باکیفیت خوب و درخور شأن برای این قشر گران‌قدر در بنیاد هستیم.

نورانی خدمت سریع و به‌موقع، پیگیری و آگاهی از نتیجه کار، پاسخ درست به ایثارگران، شفافیت در امور، صداقت در گفتار، احترام و برخورد خوب را از اهداف ملاقات عمومی در بنیاد دانست و گفت: هر خدمتی که برای خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران انجام دهیم در برابر عظمت آنان ناچیز است.

در این دیدار تعدادی از خانواده‌های شهید، جانباز و آزاده مسائل و درخواست‌های خود را مطرح کردند. اشتغال، مسکن، درمان، خدمات رفاهی، آموزشی، مالی از مهمترین مشکلات مطرح شده ایثارگران در ملاقات عمومی بود.

انتهای پیام
captcha