امیر اصـغرنژاد آغبلاغی، جانباز 70 درصد به دوستان شهیدش پیوست
کد خبر: 4101418
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴

امیر اصـغرنژاد آغبلاغی، جانباز 70 درصد به دوستان شهیدش پیوست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: امیر اصـغرنژاد آغبلاغی، جانباز سرافراز 70 درصد اهل شوط، پس از تحمل سال‌ها جراحات ناشی از جنگ به دوستان شهیدش پیوست.

شهادت جانباز 70 درصدحجت‌الاسلام داوود میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی در گفت‌وکو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امیر اصـغرنژاد آغبلاغی، جانباز سرافراز 70 درصد اهل شوط، پس از تحمل سال‌ها جراحات ناشی از جنگ به دوستان شهیدش پیوست.

وی با اشاره به اینکه شهید اصغرنژاد در تاریخ 1361 در عملیات مسلم ابن عقیل از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، افزود: متاسفانه وی پس از انجام چندین عمل جراحی دچار معلولیت شده و سال‌ها تحمل رنج و درد جانبازی را به جان خرید.

حجت‌الاسلام میرزایی بیان کرد: روز گذشته، 30 آبان، پیکر شهید امیر اصغرنژاد آغبلاغی با حضور گرم والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان معزز شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان در شهرستان شوط، تشییع شد و پیکر این شهید بزرگوار در مزار شهدا آن شهرستان در جوار هم‌رزمان خود آرام گرفت.

 وی ادامه داد: شهادت این جانباز را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان وی تسلیت گفته و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان، رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha