کارکنان بنیاد شهید در تراز جمهوری اسلامی باشند
کد خبر: 4098661
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

کارکنان بنیاد شهید در تراز جمهوری اسلامی باشند

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید کشور بر ضرورت خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تأکید کرد و گفت: در مجموعه بنیاد شهید، کارکنان باید در تراز جمهوری اسلامی ارتقا یابند و در عرصه جهاد تبیین باید به رسالت خود عمل کنند.

حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در کلاس اخلاق ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که شامگاه پنج‌شنبه، ۱۹ آبان در حسینیه گلزار شهدای خرم‌آباد برگزار شد، گفت: جهاد تبیین امروز رسالت خطیری بر دوش همگان است و با انجام وظیفه در این زمینه باید بین نسل نو بصیرت‌افزایی شود.

وی با بیان اینکه در انجام وظیفه باید تلاش و پشتکار داشت و در راه حق استقامت و پایداری کرد، افزود: استقامت و پایداری نیازمند سخت‌کوشی و باور عمیق است چرا که در انجام وظایفی که بر دوش داریم در هر عرصه‌ای نباید تنبلی کنیم و توجیهی برای فرار از انجام وظیفه داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تأکید بر اینکه رسیدن به نتیجه مطلوب در هر کاری نیازمند تلاش و پشتکار است، اضافه کرد: در انجام کارها نباید فقط منافع شخصی را در نظر داشته باشیم بلکه باید به فکر مردم باشیم و در سایه تلاش و پشتکار، باید برای تحقق آرمان‌های نظام گام برداریم.

شکری با بیان اینکه برای اینکه جامعه حرکت رو به جلو داشته باشد، تولیدات ملی و درآمد عمومی افزایش یابد، باید مجاهدت صورت گیرد، تصریح کرد: اگر در انجام مسئولیت شانه خالی کنیم، نظام سرپا نمی‌ماند و به اهداف بلندش دست نخواهد یافت.

وی تأکید کرد: باید از عمق جان، ایمان و باور داشته باشیم و جهاد و سخت‌کوشی کنیم تا در جامعه پیشرفت حاصل شود و با جهاد در راه خدا و تلاش مجاهدانه، عالمانه و عاقلانه گام برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر ضرورت خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تأکید کرد و گفت: مزار شهدا باید دارالشفاء عارفان باشد و در مجموعه بنیاد شهید، کارکنان باید در تراز جمهوری اسلامی ارتقا یابند و در عرصه جهاد تبیین باید به رسالت خود عمل کنند.

انتهای پیام
captcha